što je sa najavljenim sniženjem cijena ZET-a? ljeto je stiglo koliko mi se čini, a od najava ništa...
bb
bbbdado
03.7.2014.
Odustani
Nemoj ni očekivati , to je bila zamka za lakovjrne , lopov zna kad treba mamac postavit
Lä
Läderlappen
03.7.2014.
Odustani
Naivan...
op
opomena
03.7.2014.
Odustani
zanimljiv tekst za redakciju...
Cijena prijevozne karte Zagrebačkog električnog tramvaja porasla je od 1. listopada 2006., godine, kada je karta iznosila svega
6,5 kuna, do danas za 53% - doseguvši vrhunac u 2012. i 2013. godini kada je karta kupljena u vozilu bila 87% skuplja nego prethodnih godina i iznosila, za građane nemalih, 15 kuna. Cijene opće mjesečne prijevozne karte porasla je 71%, a studentske 100% unatrag osam godina. (1)
Tako, u 2014. godini u Gradu Zagrebu, ukoliko se želite voziti 500 metara prijevozom ZET-a platiti ćete 10,00 kn (dok cijena taksi usluge iznosi 15 kn za prva dva kilometra, a kasnije 5 kn/km op.a.).
Ukoliko skupite odvažnosti navedene usluge koristiti u najprometnijim satima, radnim danima od 6 do 8 sati ujutro, imati ćete i jedinstveno iskustvo vožnje priljubljeni uz vrata vozila ukoliko i to mjesto nije već zauzeto. Naravno, tko bi krivio loš vozni red, kada je nastao u tvrtci gdje je sasvim normalno krivotvoriti natječajnu dokumentaciju i svjedodžbe, te gdje nisu potrebne nikakve kompetencije za obavljanje takve vrste posla.
(nastavak...)
Prikaži još ↓
op
opomena
03.7.2014.
Odustani
(...nastavak)
Utječe li takva vožnja, sa brojem putnika izvan svakog razuma, na sigurnost samih putnika i ostalih sudionika prometa, na koji način se kontrolir
a kvaliteta pruženog prijevoza, krši li ZET zakon o sigurnosti prometa na cestama vršeći prijevoz preko svih kapaciteta dozvoljenih za vozilo, zaustavlja li MUP i vrši kontrolu takvih vozila - pitanja su koja se logično nameću.
Vrhunac bezobrazne arogancije monopolističke rodjačke tvrke također leži i u činjenici kako će ZET svim putnicima bez valjane prijevozne karte uputiti i zahtjev za isplatu štete zbog stajanja vozila (2), dok u obrnutoj situaciji putnik na odštetu zbog neisporuke usluge od strane ZET-a - nema pravo, jer u ZET-u, nestanak struje smatraju "višom silom".
Naime, na stranicama Zagrebačkog holdinga stoji:
"Zbog nestanka električne energije kasnio sam na odredište, voznu kartu nisam koristio u cijelosti pa me zanima mogu li zatražiti povrat novca za kupljenu voznu kartu?"
Odgovor na gore navedni upit glasi:
"U slučaju zastoja, prekida ili poremećaja javnog gradskog prometa uzrokovanog višom silom ne daje se jamstvo za prijevoz niti se daje odšteta za kupljenu kartu.", stoji u čl. 31. Odredbi za za primjenu Cjenika za prijevoz putnika i prtljage u javnom prometu. (3)
(1) http://www.srednja.hr/Novosti/Hrvatska/Kretanje-ZET-ovih-cijena-Evo-koliko-su-karte-i-pokazi-poskupjeli-u-zadnjih-desetak-godina#
(2) http://www.vecernji.hr/zg-vijesti/recept-protiv-svercanja-vozila-ce-zaustavljati-i-zvati-policiju-923466
(3) http://www.zgh.hr/default.aspx?id=1857
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .