Klinci se zajebavaju 8 mjeseci o onda 9. mjesec pocinje nesto ucit
HM
HE-MAN
10.1.2015.
Odustani
Kad bi tinederi bili svoji pred uciteljima onda bi vam priznali da je to sve jedno veliko SRANJE!
HM
HE-MAN
10.1.2015.
Odustani
Da drzava preko skola zeli obrazovati ljudi i zeli im kakti "dobro".Ma to ne postoji!!
HM
HE-MAN
10.1.2015.
Odustani
Pa vi ljudi niste svjesni kako je sranje ta takozvana skola!To je nesto nezamislivo!Gore nego konc logor!
Filcho
10.1.2015.
Odustani
Nitko ne spominje onih 15% profesora koji se ponašaju da su iznad predsjednika republike i misle da im niko ne može ništa i misle da "tjeraju strah u kosti", pa
nedaju učeniku da ispravi ocjenu i po 2-3 mjeseca...ali to je samo 15% životom ogorčenih ljudi,
Prikaži još ↓
S1
SUSSIE_1
11.1.2015.
Odustani
U ovo današnje vrijeme kad se rad i učenje ne cijeni ni djeca ( a ni njihovi roditelji ) tj. bar većina njih..nije dovoljno motivirana pa učenje ne shvaća ozbil
jno. Priznajem da bi u školstvu trebalo uvesti značajne promjene glede programa koji se uči, ali za sad...dokle god se stvar ne popravi ipak je i ovakvo učenje itekako važno jer se njime razvijaju mnoge djetetove sposobnosti...pamćenje, mišljenje, logičko zaključivanje pa i koncentracija, motoričke sposobnosti, radne navike... Stoga djecu treba nekako motivirati, a izgleda da su ocjene vrlo važan faktor. Stoga bi ipak trebalo vratiti ocjene na polugodište, jer nije točno da djeca nisu ocjenjena...jesu, samo im ocjene nisu zaključene. Ako se ne varam statistike pokazuju trend slabijeg uspjeha nakon ukidanja ocjena na polugodištu jer djeca koja ne uče redovito prekasno shvate ovu zamku i u zadnjem trenutku uče samo za ispravak, a to sigurno nije ni kvalitetno znanje koje će kasnije kad im zatreba moći koristiti.
Prikaži još ↓
th
thebomb
10.1.2015.
Odustani
Bolje redovno učiti nego na kraju godine lupanje glavom o zid...i bolje bi bilo da se uvede polugodišnje zaključivanje jer onima pametnima koji znaju to koristi
ti odgovaralo pogotovo maturantima koji ne znaju kud bi sa sobom..
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
10.1.2015.
Odustani
Ocjena je poticaj,ocjena je nagrada,ali i upozorenje da se dijete "trgne" i počne učiti.Kampanjsko učenje nikome nije donijelo dobro.Na brzinu naučiš i još brže
zaboravljaš.Apsolutno sam za ocjenjivanje.ove novotarije neće se pokazati dobrim.
Prikaži još ↓
HM
HE-MAN
10.1.2015.
Odustani
Drzavne skole(i mnoge privatne) su PSIHOLOSKO MUCENJE mladih ljudi!Dao bog da ukinuli sve takozvane "skole" koje muce ljude sa ocjenama,nepotrebnim znanjem,i ne
kad fizickim zlostavljanjem od ucitelja(!!).Ovo zadnje sam ja OSOBNO dozivio.Jedan nas ucitelj povijesti je bio PIJANDURA i pijan je dolazio na nastavu onda je sarao ljudima po rukama dok smo sjedili i mlatio nas po glavi!!Prokleti bili svi drzavni ucitelji!!
Prikaži još ↓
Sw
SwoooRd
10.1.2015.
Odustani
Po meni sustav bez ocjena, sa puno zadaca, koje se ne ocjenjuju nego samo pregledavaju. Jer djeca htjela, ne htjela moraju se nauciti obavezama prije nego kako
steci odlican ili biti odlican, ocjena je samo vrijednost koja moze znatno utjecati psiholoski na dijete, znaci od 1-8 razreda bez ocjena. Na kraju 8. razreda uvest "matura" cijelokupni test, koji ce prema stecenom znanju daljnje uputiti dijete (osobu) na koju razinu i koje srednje skole moze upisati. S time bi se i sama vrijednost skola povecala jer dobili bi kvalitetne ucenike u srednjima za odredjene struke i zanimanja. I strukovna zanimanja u srednju jednostavnije je da se uvede da od 14. godine djeca moraju odraditi odredjeni broj h u firmama za odredjene struke. Tako bi izucavanje majstora bilo krace djeca odnosno ljudi bi do svoje 18. godine stekli radno iskustvo, obavili majstorski ispit i dalo bi im se mogucnost da budu potencijalno dobri radnici. Neznam ovo je samo moje glediste, za gimnazije sam da se malo sortiraju ako je matematicka, neka 50 % predmeta ili sati ide sve vezano uz matematiku, fiziku, manje jezik iako je bitan, povijest i te stvari nisu relativno bitne.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .