Američke putničke agentice koje borave u Hrvatskoj zadovoljne su ponudom i svime viđenim u odredištima i potvrdili da su počele prodaje aranžmana putovanja za Hrvatsku
Potaknut ćemo Amerikance da dođu u Hrvatsku na ljetovanje
Američke putničke agentice koje borave u Hrvatskoj zadovoljne su ponudom i svime viđenim u odredištima koje su do sada obišle te su uvjerene da će to potaknuti turiste iz SAD-a da posjete Hrvatsku, poručila je u ponedjeljak direktorica HTZ-ova predstavništva u SAD-u Ina Rodin.
Osam Amerikanki iz agencija za luksuzna putovanja u Hrvatsku su došle 22., a ostaju do 30. travnja, do kada će obići Zagreb, Plitvička jezera, Zadar, Trogir, Split, Hvar, Pelješac i Dubrovnik.
"Peti dan putovanja po Hrvatskoj američke agentice, direktorice i vlasnice agencija za luksuzna putovanja, oduševile su se i zaljubile u Hrvatsku i naše ljude koji su jako prijateljski raspoloženi i ljubazni. Posebice su ih se do sada dojmile prirodne ljepote, Plitvička jezera i naše bogato kulturno nasljeđe, ali i duga i teška povijest, kao i hrana, odlična vina i prelijepo more. Neke se čak namjeravaju prijaviti za vize za digitalne nomade, a sve su rekle da će doći ponovo", izjavila je Rodin.
I ona i agentice su potvrdile da je počela prodaja putovanja za Hrvatsku.
Rodin je naglasila da se, osim za ponudu luksuznog turizma, Amerikanke zanimaju i za druge turističke proizvode povezane s prirodom, kulturom, baštinom i eno-gastronomijom, a koji su izrazito traženi na tržištu SAD-a.
Tijekom putovanja po Hrvatskoj upoznaju se i sa svim zdravstvenim i sigurnosnim protokolima zbog pandemije, s naglaskom na kampanju "Safe Stay in Croatia".
Rodin smatra da američko tržište može pomoći u nastojanjima da se turistička sezona u Hrvatskoj produlji, jer Amerikanci putuju cijele godine.
Dodala je da su agentice i članice prestižnog Virtuosa tj. mreže najboljih američkih luksuznih turističkih agencija koja broji više od 20 tisuća savjetnika u svijetu i više od 1.800 partnera (vrhunski hoteli, odmarališta, touroperatori, avioprijevoznici i agencije).
U Hrvatsku su agentice došle u organizaciji HTZ predstavništva u SAD-u i agencije RealCroatia (sjedište u Švicarskoj), čija je direktorica Petra Gracin turističko tržište SAD-a ocijenila ključnim i s velikom ekonomskom snagom.
Posjet američkih agentica pozitivno su ocijenili i ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac te direktor HTZ-a Kristjna Staničić, koji su se s njima i sastali.