ajd idemo ovak,dali je itko od nas je ikada prošao autocestom a da nije platio cestarinu, putarinu, tunele i ostale stavke?! nitko jel tako... idemo dalje.. jel
i itko od nas izbjegao pri plačanju registracije naknadu za korištenje cesta..bla..bla? opet nije jel da?! prlikom točenja goriva... itd..itd... ne nitko od nas nije izbjegao plačanje i održavanje cesta, autocesta... e sad zašto nebi dali u koncesiju? jer bi direktori kojih ima više od radnika ostali bez svojih fotelja, uvjeren sam da za svaku pojedinu voznu traku postoji jedan direktor. nebi me začudilo da imaju direktora rasvjete, direktora nadvožnjaka, direktora zaštitne ograde, neznam ti nija čega, možda čak i zasebnog direktora naplatnih kućica. e sad uzmite u obzir da svaki direktor ima minimalno 12-13 tis. kuna. to je minimalno. plus na svakog tog direktora dodajte neke izmišljene menadžere koji imaju troduplo... sad vidite kome je u interesu. eto sad se zapitajte kako autoceste mogu biti u minusu. jasno ko dan. nesposobnost ove vlade je što nemože skinuti krkane koji ništa pod milim bogom nerade po cjele dane, smanji broj raznoraznih direktora koje čega i stvar rješena. još bi bilo i viška para kad bi se očistili uhljebi koji su tamo već godinama, a isiti nisu teže od olovke podigli. to vrijedi za sve državne firme,. ili bar one koje su preostale. kukavička politika im nedopušta da učine to. da očiste već jednom sve uhljebe. od sitnih do krupnih igrača. tj. od lokalne vlasti pa nadalje. općine, županije... uff... al bi nam svima bilo lakše kad bi se pola toga skresalo...
Prikaži još ↓
AU
AUSSIE
18.10.2014.
Odustani
Da si u ekipi s kukuriku boysima i ti bi imao "interesa".
Marly
19.10.2014.
Odustani
Kosor, interesantno ovoga puta se slažem sa tvojom izjavom, ali na moju veliku žalost, ti tvoj koalicijski partner će te najvjerovatnije doći ponovo na vlast, p
a me baš interesira da li će Karamarko imati snage otpustiti ogroman broj viška ljudi iz HAC-a i HC-a, jer koliko znamo ogroman novac se slijeva na račune tih firmi kroz naplatu autocesta, pa prilikom registracije vozila, iz svake litre goriva itd. Baš me zanima da li ćeš i dalje zastupati takvo stajalište kad i ako dođete na vlast ili ćete onda izmisliti neki drugi naziv za davanje autocesta u koncesiju ili monetizaciju ili kako bih ja jednostavno rekla u dugoročni najam sa velikim rizikom
Prikaži još ↓
Sp
Spec
18.10.2014.
Odustani
Njihov cilj nije monetizacija . Njihov je cilj doći na vlast pa onda to nazvati drugim imenom .
Be
Bezobrazni
18.10.2014.
Odustani
SDP ima HNS,a HDZ ima HSLS,šta je ovaj narod Bogu skrivio???
Zm
Zmar116
19.10.2014.
Odustani
Gospon suncokret...
Miške
19.10.2014.
Odustani
Opet se pojavio. Opet bi on na vlast i pravio "koalicije" i muljao. Nikako da nestane s naslovnica.
CG
Caffe-bar Gemini
19.10.2014.
Odustani
Država mora ostati vlasnik, ali treba tražiti koncesionara za upravljanje i održavanje autocesta. Koncesionar za upravljanje i održavanje autocesta može biti sa
mo privredni subjekt iz realne privrede koji posjeduje realne garancije da je osposobljen taj posao odraditi sam ili zajedno sa svojim poslovnim partnerima. Koncesija na upravljanje bi se trebale davati na 4 godine, odnosno na period koliko traje mandat vlade. Svaka vlada koja dolazi na vlast 6 mjeseci nakon izbora treba obnavljati natječaj za koncesije i određivati koncesijske uvjete. Svi koji rade na autocestama trebaju biti u realnom sektoru. Koncesiju treba uvjetovati da se dobit nakon troškova održavanja i upravljanja te pokrivanje obveza za kredite autocesta ne smije kretati više od 2% prihoda s tim da je 2/3 dobiti prihod države i ona se ulaže u unaprijeđenje infrastrukture autocesta dok 1/3 dobiti zadržava koncesionar. U koncesijski trošak idu samo osnovne plaće održavanja i upravljanja autocestama te materijalni troškovi održavanja, a nagrade zaposlenima među kojima su i menadžerske naknade, pokrivaju se iz dobiti koncesionara i o njima odlučuje koncesionar. Sva infrastruktura autocesta i postojeća i nova mora ostati u vlasništvu države i niti jedan koncesionar, niti jedan dio te infrastrukture ne smije posjedovati, baš zbog toga da koncesiju na upravljanje može preuzeti novi koncesionar koji da povoljnije uvjete uz održavanje iste kvalitete upravaljanja i održavanja autocesta.
Prikaži još ↓
be
bering
19.10.2014.
Odustani
Ovome nikad dosta neuspjeha u politici...
ri
ribic2
19.10.2014.
Odustani
Već pjeva kako gazda diktira, da onda barem kaže kamo će koncesionar s cestama? U oatalom imamo mi i stare cesta pa sretno nam.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .