Ne možemo Hrvatski narod zaraditi koliko vi možete pokrasti
N1
Nalc_1
02.3.2020.
Odustani
Uhljebčići, da postavite ograde prema standardu, al baš MATERIJAL PREMA STANDARDU, a ne samo na papiru, nebi ih tolko kamioni probijali! Jer standrad je da ogra
da IZDRŽI udarac 40-tonca!
Al razmem vas, onda nebi bilo za mrknut sa strane....
Prikaži još ↓
ni
nikola30
02.3.2020.
Odustani
Ma najbolje radi toga da vi podignete jos cestarinu sad nije skupa lol
pr
princo1234
02.3.2020.
Odustani
Scenarij u Austriji:
Prije nekih 15-ak godina ulazim ujutro oko 5-6 u Beč. Prometna nesreća, kamion se prvrnuo lijevo u zaštitnu ogradu, polomio sigurno 50,60 m
etara iste....policija, hitna, vatrogasci..... vraćam se isti dan oko 15.00, služba za održavanje travnjaka(pročitao sam na kombiju) već uređuje travnjak, a da ne velim, ograda popravljena, cesta, čista, suha.....kao da se ništa nije dogodilo....ponavljam , prije 15 godina
Scenarij u Rvackoj: (slučaj isti)
Raščišćavanje istog barem do popodnevnih sasti, dok kum nazove kuma da treba dizalicu, pa tegleća kola...itd..itd... Pa kum iz cestarske službe baci dve kante pjeska da upije gorivo, dva rođaka postavljaju znakove ograničenja brzina na max. 40 i tu stoje barem 3 mjeseca, e onda se možda krene u popravak istog.
Malo crnog humora, ali mislim da u mnogim slučajevima žalosna istina :(
Prikaži još ↓
JunFan
02.3.2020.
Odustani
U Europi standard za zaštitne ograde je H4 koji treba izdržati udar od 38 tona pri brzini od 65kmh i pri kutom od 20 stupnjeva. Ograde na hrvatskim autocestama
su standarda H1 i H2 koji se koristio još 70-ih.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
02.3.2020.
Odustani
Pojačajte kontrolu kamiona i vozača istih pa će toga biti manje! Ispravnost vozila, umor vozača, brzina, mobitel, alkohol, stanje ceste sve je to uzrok ovoga št
o se događa.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .