Nažalost največi problem kod naših buseva šta su stari i neodržavani. Tehnički gledano su 90% ispravni, ALI.......... Koliko puta isti ti autobusi dođu u gar
ažu i operu motor i prostor oko njega. RIJETKO... A svi unamo koliko se masnoće oko motora stvori, a samim ti i opasnosti za brži požar. Koliko se puta u garažama pregledava instalacija, naročito oko motora... NIKADA. I onda kada plane traže se kojekakve greške, a one najosnovnije se ne gleda i prati.
Prikaži još ↓
ot
otocan
14.6.2019.
Odustani
Užas, a ovo su bar malo veća djeca pa su se snašli, a što kad na put idu vrtićarci od 4 i 5 godina plus moraju biti i vezani.
Sp
Spokvg
13.6.2019.
Odustani
U boljem stanju je autobus iz Ko to tamo peva nego pola autobusa naših prijevoznika
Dk
Deaktivirani korisnik
14.6.2019.
Odustani
Kad se sjetim neki dan djeca idu s izleta i pokvarile se elektronika, klima nije radila a ni vrata se nisu mogla odmah otvorit, već nakon nekih 10min.Da je auto
bus gorio, bože pomozi..... nisu normalni, pa šta je to došlo na svijet?!
Prikaži još ↓
ma
marijan09
13.6.2019.
Odustani
A da konacno smanjite godiste busova koje uvozite, sljedeca posiljka ide sa Urala, bas smo serija Mucke
sm
sm1982
13.6.2019.
Odustani
Nova setra 315, '93.godište
Po
Poisonous
13.6.2019.
Odustani
Nadam se da će tehničari u stanicama za pregled nakon nedavnih situacija prestati uzimati mito za puštanje neispravnih vozila!!!
ta
tanja92
14.6.2019.
Odustani
Kada su naša dica iz pk mornar putovala iz Splita u Zadar, autobus je ptokišnjavao, a mi roditelji nismo uopće reagirali već dopoštamo i dalje da klub surađuje
sa istim autoprijevoznikom iz Imotskog! Strašno i jezivo!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .