Naš obrazovni sustav vrlo je lako objasniti u par riječi.Pretenciozno i nadobudno,snobovsko dokazivanje nadmoći profesora nakladnika, ministarstva, ...svih pame
tnih i moćnih...na uštrb jadne djece koja iz škole izadju isfrustrirana i naučena da se bore s svakakvim malformacijama u ljudskim glavama,te s jednom mišlju za daljnji život .Znanje i vještine nisu bitni...bitno je sve drugo..
Prikaži još ↓
ni
nina01
16.11.2014.
Odustani
Previše gradiva?!?Ma kakve su to nebuloze?Oni koji su se školovali u Jugi znaju jako dobro koliko smo gradiva imali,i sve smo to naučili.I Juga je bila u vrhu s
vijetskog obrazovanja,a sad,sad smo na samom dnu.Samo idiot koji nije pregledao udžbenike svog djeteta može izjavit ovakvu glupost.Da,školstvo nam je u banani,al za to je kriva vlada.Odrastite i prestanite bacat lopticu s jedne na drugu stranu.Djetinjasto ponašanje.
Prikaži još ↓
De
DejanVlahović
16.11.2014.
Odustani
U zapadnim uspješnim zemljama već u osnovnoj školi prate djecu te ih usmjeravaju, i ako tržište ima previše ekonomista oni te godine ne školuju ekonomiste, to j
e znanstvena fantastika za naše intelektualce koji slažu kurikulum za školstvo, može ih biti sram jer oni u biti upropaštavaju ovu državu i mlade ljude
Prikaži još ↓
aj
ajmemeniaivami
16.11.2014.
Odustani
da za prvi razred je previse gradiva.treci dan skole odmah engleski,vjeronauk,pjesmice napamet,rjesavanje zadataka koje treba procitati a djete ni jednog slova
nije naucilo.u torbi 10 kg knjiga,vjezbanki,radnih biljeznica i raznog smeca raznoraznih nakladnika.a kao djete nije pametno prije skole uciti pisati i citati,pa tko je tu lud.a vid juge koliko me sjecanje sluzi par mjeseci smo vukli kose i ravne crte,knjige su nam bile iste 30 godina a sada svaki razred u istoj skoli ima svoga nakladnika.
Prikaži još ↓
Kl
Klinkica
17.11.2014.
Odustani
Problem je u kolicini gradiva koje je opsirno, nerazumljivo (u 4.r.osnovne skole se ucinpovijest Hrvatske, strankama, Osmanlijama i slicno, a djeca mentalno to
ne mogu shvatiti) i uglavnom se trazi bubanje napamet bez logickog povezivanja cinjenica (povijest je primjerice postala dosadan predmet jer trazi bubanje godina i osoba bez ukazivanja na uzroka i posljedica), ali problem je i u previse predmeta, premalo prakse i prakticnog rada, nadzornicima koji kada dodju u skolu gledaju gdje smo s gradivom, a ne znaju li djeca. Premalo sari nam je ostavljeno za uvjezbavanje gradiva. U mom predmetu moram trcati kroz gradivo umjesto da razvijam govorne sposobnosti djece i onda oni ne znaju sklopiti recenicu na kraju skolovanja. Zasto ih ne ucimo kako se pripremiti za zivot, za voji struku, da jednom kada odu negdje vani znaju sklopiti recenicu na engleskom? Finske skole vec u drugom razredu daju ucenicima problemske zadatke: ostali ste sami kod kuce i nestalo je struje. Koju vrstu alternativne energije cete primijeniti (a prije toga su 2 mj. istrazivali razlicite vrste takve energije)? Uz to moraju napisati igrokaz. Probajte to dati nasim drugasima. Uvijek napominjem kako je zalosno sto sam naucila raditi (i jos uvijek ucim!) tek kada sam se zaposlila umjesto da me fakultet za to osposobio.
Prikaži još ↓
De
DejanVlahović
16.11.2014.
Odustani
Primjer 2:sestrična mi radi u švicarskoj i kćerka joj je završila srednju školu tamo za zubnog tehničara.Znate kolko je predmeta imala u srednjoj? OSAM( 4 teori
je i 4 prakse)ali je poslije srednje ona bila stručnjak u svom poslu i odmah se zaposlila
Prikaži još ↓
S1
SUSSIE_1
16.11.2014.
Odustani
U osnovnoj školi se sada uči MANJE nego prije, ali su djeca puno komotnija, a i ne paze na satu pa im je zato sve teško. A učenje je važno...razvija sposobnosti
pamćenja,povezivanja, logičkog zaključivanja tako da je i učenje onih pjesmica ili povijesni sadržaja ( koje poslije često zaborave)
vrlo važno. A što se tiče srednje škole, slažem se da bi nastavni plan i program trebalo posložiti tako da bude manje bubetanja, a više učenje rješavanja problema. Samo takvo učenje zahtijeva puno više napora iako je značajno kvalitetnije.
Prikaži još ↓
MS
Maja Split
19.11.2014.
Odustani
Meni ovo nase skolstvo uopce vise nije jasno a o predmetima u osnovnim skolama i tezini gradiva nema smisla niti govoriti da ucu pespotrebno napamet nesto sto u
zivotu nece biti od nikakve koristi i jos za to dobivaju ocjene...O nastavnicima i svaka cast izmimkama ali imam osjecaj da su dosli toliko iskompleksirani i mislu da su bogovi,nisu realni niti malo.
Imam osjecaj da sto se vise roditelj uvuce da je uceniku bolje a to je sramota...zar nije bit skolstva dijete naucit a ne bombadirat s necim tipa glazbenog,likovnog pa zar sva djeca trebaju znat crtat i imat glas za pjevat i onda im kvare prosjek jer nije otpjevao kako treba a to sto je naucio teks pjesme nema veze...Uopce nisu poticajni.A o skolama da ne govorim pa zar drzava nemoze omogucit papire i ostale potrepstine zar nije dovoljno da kupujemo knjige koje nisu bas jeftine.A o razlikama skole do skole da i ne govorim isto gradivo drugi kriteriji i ocjenjivanja i znanja pa zasto unistavate nasu djecu tako zar ovo nije ista drzava???
Prikaži još ↓
De
DejanVlahović
16.11.2014.
Odustani
Ja sam kao strojarski tehničar u srednjoj imao 19 predmeta (to nema nigdje na svijetu) bubaš sve i svašta i na kraju ništa ne znaš al je bitno da nakladnici šta
mpaju tolke udžbenike, ma cijeli sustav ne valja
Prikaži još ↓
De
DejanVlahović
16.11.2014.
Odustani
Primjer 1: imam kolegu koji radi u Njemačkoj te je odlučio poslat sina u njemačku da zaradi nešto kad je na praznicima. Sin mu je završio 4 -ti razred srednje e
lektrodtrojarske škole.Mali je došao u njemačku i počeo radit kod privatnika koji ima elektro firmu.Taj privatnik misli ima školovanog radnika , ali se gadno iznenadi jer mali ne zna ništa ( ne zna o struji baš ništa) . Tada privatnik nazove tatu i veli mu da malog uzme natrag jer ga on nema vremena učit poslu. Eto kakbe mi radnike školujemo
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .