Kako populistički dižu narod za potpisivanje - glas više od broja glasova "kukuriku"...... a neće objasniti da štite svoje uhljebljeničke pozicije jer ako dođu
koncesionari naj manje 50% njih odlazi sa izmišljenih radnih mjesta. Od prihoda, a veliki su to iznosi, auto ceste ni kamate na kredite ne mogu vraćati jer odlazi sve na plaće, beneficije, muljanja, bojanja, pogodovanja.....
Prikaži još ↓
ND
Nik Dubrovnik
11.10.2014.
Odustani
Sto nam lijepo ne daju sve informacije crno na bijelo o autocestama. Koliko autoceste zaradjuju, koliko imamo neplacenih kredita, kolika je kamata itd itd. Kao
da itko od nas to zna. Bez tih informacija mi je glupo uopce potpisat taj referendum jer nemam svoje misljenje. Ljudi sto ovo potpisiju potpisuju srcem, a ja ako cu potpisat hocu da to bude razumom
Prikaži još ↓
skypilot
11.10.2014.
Odustani
Varaju li to mene moje oči sokolove. Jel to potpisuje Darinko Kosor čovjek od riječi, najveći pljuvač po HDZ-u a sada sa njima u koaliciji (imaju kompatibilne p
rograme, buuahahaha). Ljubitelj lika i djela Ive Josipovića a sada vatreni navijač Kolinde (buuahahaha). Dakle, jedan sveopći udbaški cirkus.
Prikaži još ↓
sh
shit_happens_
11.10.2014.
Odustani
ja bi raspisao referendum za prijevremene izbore
iž
-istina živa-
11.10.2014.
Odustani
,,,,,,,,,,1 000 000 nezaposlenih u RH,,,,,,,,,
FC
Franc Cinober
12.10.2014.
Odustani
zašto bi dijaspora glasala ili potpisivala referendum. To treba zabraniti. U ostalom oni ne žive u Hrvatskoj niti plaćaju PDV ili nešto drugo, imaju pravo glasa
u zemlji u kojoj žive, onda zašto bi glasali i kod nas, za nešto o čemu vjerojatno pojma nemaju od izbora pa do referenduma ?
To su čiste gluposti, odnosno ti iz dijaspore potpisuju sve ono što im se kaže odnosno primjerice neka stranka im kaže i tako se skupljaju dodatni glasovi.
Prikaži još ↓
mj
mary joe fernandez
11.10.2014.
Odustani
Sve pet..sutra idem potpisati i vodim cijelu obitelj..ali Staniću, ako ti je do hrvatskog nacionalnog blaga, onda učini samo jednu jako bitnu stvar i napravi pl
an: od prihoda od cestarina podmirivati kreditne obveze HAC-a, a ostatak prihoda na ostalo..a znamo što onda slijedi: racionalizacija poslovanja i otpuštanja partijskih uhljeba u upravama, ali i otpuštanje viška ljudstva u HAC-u...uostalom, Talijani neka budu smjernica u racionalizaciji poslovanja autocesta.
Prikaži još ↓
Iv
IvieHill
12.10.2014.
Odustani
Dajte nam konkretne informacije o stanju nasih autocesta. Koliko zaraduju, koliko su duzne? U sto se novac trosi? (u odrzavanje sigurno ne) Dajte ljudima mogucn
ost da donesu informiranu odluku.
Prikaži još ↓
PP
Prva Proleterska
13.10.2014.
Odustani
Neka lijepo uhljebljeni drugovi u HAC i sindikatu , izađu sa brojem km AC , sa brojem zaposlenih po km , izdacima održavanja po km i neka sve to fino statistićk
i usporede ne sa Austrijom , dovoljno je sa Slovenijom . Pa kad to naprave, narodu će biti sve JASNO pa bi tada moglo biti i po Upravi HAC-a i po sindikatu veoma GLASNO !
Prikaži još ↓
Ša
Šarlota
11.10.2014.
Odustani
Kad gospodin Mijat Stanić javno podastre dokaze da su se HAC riješile svojih uhljeba, a zaposlene stvarno zaposlile, dobit će i moj potpis. Ovim referendumom S
tanić želi zaštititi nerad i sindikalnu poziciju u HAC-u, a ne zaštiti ono o čemu prodaje priče - autoceste. Stanje cesta, kao i okoliša svima nam je poznato - broj zaposlenih je četverostruko veći nego u zemljama u okruženju, a rezultati rada nula. Pun kufer mi je tih nula. Trgovanje i biznis hrvatskim autocestama treba onemogućiti i Vladi RH i Staniću. Obje strane imaju isti cilj - uništenje i očuvanje vlastitih pozicija. :(
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .