Novi tip aviona u zraku bi se trebao naći 2025. godine. Svaka kompanija predstavila je svoj dizajn koji se podosta razlikuje, ali sva tri moraju ispuniti iste ciljeve
NASA radi na dizajnu aviona budućnosti, manje su bučni
NASA, zajedno sa kompanijama Boeing, Lockheed Martin i Northrop Grumman radi na
dizajnu zrakoplova budućnosti. Novi tip aviona u zraku bi se trebao naći 2025.
godine. Svaka kompanija predstavila je svoj dizajn koji se podosta razlikuje,
ali sva tri moraju ispuniti iste ciljeve. Zrakoplovi budućnosti trebali bi
proizvoditi manje buke, trošiti manje goriva, a s time i manje zagađivati
okoliš. Morali bi moći prijeći razdaljinu od 11.000 kilometara i ponijeti teret
ili putnike teške između 22.000 i 44.000 kilograma. Brzina bi trebala biti do 85
posto od brzine zvuka. Do kraja ove godine, timovi imaju vremena istražiti,
simulirati, dodati koju inovaciju ili tehnologiju kako bi baš njihov dizajn
pobijedio.