Oboje su u krivu, umjesto da to rješavaju na jedan smiren i ljudski način, ona se ponaša kao derište, a on kao seljačina.
ll
llltwisterlll
01.11.2017.
Odustani
smiren i ljudski način? radi posao na koji je garant uhljebljen, kasni, pije kavu iako kasni, i apsolutno ga nije briga za to. i s takvima bi trebalo pričati na
smiren i ljudski način?
Prikaži još ↓
Stig3
01.11.2017.
Odustani
Ona je u pravu. Da on nije kasnio ne bi kasnila na posao i morala se opravdavati šefu.
Sad pred tipkovnicom svi mi bismo mirno i ljudski to riješili a svi znamo
da u tim trenucima smo vruče glave i da bi većina reagirala slično.
Prikaži još ↓
Stručnjak za sve
01.11.2017.
Odustani
oboje imaju pravo i nemaju pravo u isto vrijeme. Ona se na njega dere zato jer 5 buseva nije doslo prije njega, kao da je on kriv za to?
Dk
Deaktivirani korisnik
01.11.2017.
Odustani
Da je uhljebljen dobio bi neki kancelarijski posao a ne bio vozač autobusa. Razumijem i njega i nju, pogotovo njega jer zamisli svaki dan preko 300 putnika, što
klinaca neodgojenih, nad*kanih žena i tipova kvokoču i prckaju vozača. Samo njemu je očito prekratak fitilj kad ga ženska počne vrijeđat što je dakako jako degutantno.
Prikaži još ↓
Stručnjak za sve
01.11.2017.
Odustani
odakle ti da se ne uhljebljuju i na pozicije vozaca? Pa to uopce nije losa placa.
Dk
Deaktivirani korisnik
01.11.2017.
Odustani
Čuj ovoga!!! On je kriv jer da nije kasnia ona ne bi kasnila na posal. Samo za tvoju informaciju., 90% kašnjenja autobusa je radi bisera putnika a 10% je promet
.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
01.11.2017.
Odustani
Evo recimo u Autotroleju je jako loša plaća za javni gradski prijevoz i jedina crna mrlja kod zaposlenih su bile lažne diplome koje je uprava pročačkala i dala
otkaz. Pogotovo na državnoj cici 99% posto uhljebljenih su u kancelarijama - što na šalterima državnih službi, raznih agencija. Uhljeb neće ciljat na plaću od 4000 kn gdje će prevozit putnike, nego na 6000+ uz klimatiziran prostor s puno benficija i kraće radno vrijeme.
Prikaži još ↓
ll
llltwisterlll
01.11.2017.
Odustani
zato se u normalnim gradovima preko 1 000 000 stanovnika ljudi voze podzemnom ili nekakvim tračničkim sustavom na kojeg promet i putnici ne utječu. Tipa tramvaj
i, ali ne oni koji voze po cestama kao zagrebački.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
01.11.2017.
Odustani
twister, evo ja sam u Stuttgartu. Oko 620 000 stanovnika. Podzemna, tramvaji i autobusi su krcati iako je mreža tako dobro organizirana a u udarno vrime se vozi
u taktu od 7 minuta. Čak od druge godine moramo ubaciti X liniju da bi rasteretili tramvaje u udarno vrime. I takt za te buseve ce biti 5 minuta.
Prikaži još ↓
mi
misko243
01.11.2017.
Odustani
Shanghai... iz prve ruke, samo 10 miliona putnika dnevno... u metrou...
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .