Vidim da mnogi terete lučku kapetaniju zašto je vrod isplovio. LK (lučka kapetanija) ako je brod ispravan ne može zabraniti ni jednom brodu isplovljavanje, ali mora i može upozoriti pomorce na stanje mora. Kapetan je taj koji odlučuje da li če isploviti ili ne. Isto tako ako očekuje loše vrime s dosta mora mora osigurati teret, šta je propustio, i zbog toga je došlo do pomicanja tereta. Znači do opasnog naginjanja broda je došlo zbog kapetana koji je očito propustio učiniti neke radnje zbog sigurnosti broda, mora i posade. I zbog toga bi mora odgovarati. Inače, nažalost danas se u pomorskin školama vrlo malo uči o moru, sigurnosti broda, tereta i posade, kao i na sigurnost plovidbe u lošim uvjetima.
gb
gender bender
12.10.2015.
Odustani
a bila im je tlaka lancima " usidriti" kamione za palubu.
PO
POTPEC
12.10.2015.
Odustani
To je triba zapovjednik broda zapovjedit posadi. To nije problem samo se to malo radi kod nas jer po takvim uvjetima brodovi koji vote opasni teret i te veliči
ne ne voze.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .