Obavijesti
komentari
Na cestama smrti od početka godine poginulo je 238 ljudi
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Dk
Nažalost činjenica je da u Zagrebu je preventiva policijske kontrole prometa blizu 0 (nule). Gospodin Mišić priča bajke o preventivi. Uzalud strogi Zakon o prometu, ako ga nitko ne primjenjuje, a ne primjenjuje ga policija. Zapravo vrhuška prometne policije, jer oni određuju što će službenici raditi i kako će postupati. Na Radničkoj cesti, postoje tri prometna traka, nema živog pješaka, a prometni "stručnjaci" su postavili ograničenje od 60 km/h. Na toj lokaciji policajci imaju cjelodnevni boravak sa radarom!!! . To je čisti primjer zajedničke korupcije "prometnih stručnjaka" i policijske vrhuške. Zato ih nema nigdje u gradu kada je špica. Osobno sam se uvjerio koliko automobila svakodnevno projuri Maksimirskom ulicom 80-100 km po žutoj liniji, koja je rezervirana za tramvaje i taxi. Na Gupčevoj zvijezdi je kaos. Neka policajci budu tamo između 7,00 i 8,30 sati ujutro. Neće znati kuda će sa kaznama od prekršaja. Od projurivanja kroz crveno svjetlo, do ulaska pod crvenim svjetlom na semaforu u križanje i blokiranja ostalog prometa, zatim korištenjem neodgovarajućeg prometnog traka za skretanje ulijevo, sa svrhom obilaženja "budala" koje normalno čekaju u svom prometnom traku. Zanima me tko je od "prometnih stručnjaka" odgovarao za križanje Klaićeva - Kačićeva, a zbog kojeg je gospodin Ladić u medijima razapet kao krivac. A krivci sjede u svojim uredima i baš ih briga za promet.
mi
Slažem se. Ima ograničenja brzine koja su totalna debilana i služe samo za ubiranje novca, a tamo gdje je zaista potrebna kontrola, nikad je nema. Nije samo Rad Prikaži još ↓
jeremija12
Da pogodim bosanci su krivi
Dk
Ni u Rijeci ni bolje. Besmislena ogranicenja na zaobilaznici, a tamo gdje ih trebamo nikad ih nema. 258 zivota!!? Cijeli jedan neboder je izbrisan, a najgore je Prikaži još ↓
zy
Daj shvatite neće niti jedan zakon smanjit broj "idiota" na cestama niti će ikakve kazne to promjeniti. Kazne i kamere su za poštene ljude koji slućajno pređe 1 Prikaži još ↓
ce
Slažem se sa svime što je napisano osim za Ladića. To križanje je kao i svako drugo sa semaforima. A to što je gospodin Ladić prošao kroz crveno je nešto sasvim Prikaži još ↓
Dk
A ja tvrdim Ladić je krenuo na zeleno. A mladići koji su dolazili Klaićevom ulicom su projurili kroz CRVENO svjetlo na semaforu, zato jer "stručnjaci" nisu uskl Prikaži još ↓
ce
Prvo policijsko izvješće bilo je da je Ladić prošao kroz crveno. A kako je poslije prošao na zeleno to ne znam. Ti si sigurno bio na tom raskršću kada se je sud Prikaži još ↓
Dk
A znaš li koliko je prometnih nezgoda bilo u tom raskršću???
ce
To se dogodi uvijek kada netko prođe na crveno. I za tebe je krivo raskršće a ne onaj koji prođe kroz crveno. O pameti.
Dk
I jedno i drugo. Ali je tehnička "greška" koju nitko od odgovornih ne otklanja, jer je logično akovoziš po zelenom valu da se i posljednji semafor u nizu uključ Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .