Nažalost činjenica je da u Zagrebu je preventiva policijske kontrole prometa blizu 0 (nule). Gospodin Mišić priča bajke o preventivi. Uzalud strogi Zakon o prometu, ako ga nitko ne primjenjuje, a ne primjenjuje ga policija. Zapravo vrhuška prometne policije, jer oni određuju što će službenici raditi i kako će postupati. Na Radničkoj cesti, postoje tri prometna traka, nema živog pješaka, a prometni "stručnjaci" su postavili ograničenje od 60 km/h. Na toj lokaciji policajci imaju cjelodnevni boravak sa radarom!!! . To je čisti primjer zajedničke korupcije "prometnih stručnjaka" i policijske vrhuške. Zato ih nema nigdje u gradu kada je špica. Osobno sam se uvjerio koliko automobila svakodnevno projuri Maksimirskom ulicom 80-100 km po žutoj liniji, koja je rezervirana za tramvaje i taxi. Na Gupčevoj zvijezdi je kaos. Neka policajci budu tamo između 7,00 i 8,30 sati ujutro. Neće znati kuda će sa kaznama od prekršaja. Od projurivanja kroz crveno svjetlo, do ulaska pod crvenim svjetlom na semaforu u križanje i blokiranja ostalog prometa, zatim korištenjem neodgovarajućeg prometnog traka za skretanje ulijevo, sa svrhom obilaženja "budala" koje normalno čekaju u svom prometnom traku. Zanima me tko je od "prometnih stručnjaka" odgovarao za križanje Klaićeva - Kačićeva, a zbog kojeg je gospodin Ladić u medijima razapet kao krivac. A krivci sjede u svojim uredima i baš ih briga za promet.
mi
mican
03.11.2019.
Odustani
Slažem se. Ima ograničenja brzine koja su totalna debilana i služe samo za ubiranje novca, a tamo gdje je zaista potrebna kontrola, nikad je nema. Nije samo Rad
nička s tri trake debilana. Npr, južni prilaz gradu s autoceste - ograničenje 80, a zatim 70. Ima i po 4 ili 5 traka. Ne da nema pješaka okolo nego nema ni nogostupa, praktički autocesta.
Prikaži još ↓
jeremija12
03.11.2019.
Odustani
Da pogodim bosanci su krivi
Dk
Deaktivirani korisnik
03.11.2019.
Odustani
Ni u Rijeci ni bolje. Besmislena ogranicenja na zaobilaznici, a tamo gdje ih trebamo nikad ih nema. 258 zivota!!? Cijeli jedan neboder je izbrisan, a najgore je
kad se sjetis koliko je mladih u toj brojci.
Prikaži još ↓
zy
zytel12
03.11.2019.
Odustani
Daj shvatite neće niti jedan zakon smanjit broj "idiota" na cestama niti će ikakve kazne to promjeniti. Kazne i kamere su za poštene ljude koji slućajno pređe 1
0km/h previše oni plate, a onaj što preleti 200+ ili je "baja" ili ima veze ili je stranac jer sramota je da stranac preleti 243 i dobije kaznu 5.000 kuna, hrvat se vozi 200 i dobije 20.000 kuna tko je tu lud?
Prikaži još ↓
ce
centarfor
03.11.2019.
Odustani
Slažem se sa svime što je napisano osim za Ladića. To križanje je kao i svako drugo sa semaforima. A to što je gospodin Ladić prošao kroz crveno je nešto sasvim
drugo. Da sam ja to napravio bio bi sigurno u zatvoru. Ali na sreću nisam iako sam u 50 godina vozačkog staža prešao preko 1,3 milijuna kilometara.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
03.11.2019.
Odustani
A ja tvrdim Ladić je krenuo na zeleno. A mladići koji su dolazili Klaićevom ulicom su projurili kroz CRVENO svjetlo na semaforu, zato jer "stručnjaci" nisu uskl
adili "zeleni val" i na zadnjem semaforu ih dočeka crvena, a trebalo bi biti zeleno. Centarfor neznaš o čemu pričaš. Jesi li ikad dolazio Klaićevom i znaš li koliko se prometnih nezgoda dogodilo u tom raskršču???
Prikaži još ↓
ce
centarfor
03.11.2019.
Odustani
Prvo policijsko izvješće bilo je da je Ladić prošao kroz crveno. A kako je poslije prošao na zeleno to ne znam. Ti si sigurno bio na tom raskršću kada se je sud
ar dogodio ili si se vozio s ladićem. Ja nisam bio tamo. nego sam to pročitao.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
03.11.2019.
Odustani
A znaš li koliko je prometnih nezgoda bilo u tom raskršću???
ce
centarfor
03.11.2019.
Odustani
To se dogodi uvijek kada netko prođe na crveno. I za tebe je krivo raskršće a ne onaj koji prođe kroz crveno. O pameti.
Dk
Deaktivirani korisnik
03.11.2019.
Odustani
I jedno i drugo. Ali je tehnička "greška" koju nitko od odgovornih ne otklanja, jer je logično akovoziš po zelenom valu da se i posljednji semafor u nizu uključ
i zeleno svjetlo na semaforu, ako voziš brzinom od 60 km. A često puta ti koji su na "zelenom valu" voze bitno brže i onda se dogode nesreće, zbog njihove bahatosti, ali i odgovorne osobe koja programira rad semafora.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .