Mustang je priča, tradicija, institucija, mit! To je pravi muscle car i kad je Ford bio u najvećim dubiozama i kad su svi u konkurenciji odustali od svojih modela (Camaro, Challenger,GTO..) u Fordu su rekli mi moramo njegovati kulturu Mustanga, to je naša tradicija! Mustang izgleda bolje nego ikad, moćno sa primjesom svoje bogate povijesti i jedva ga čekam i u Shelby izdanju! Ono što najviše obožavam kod Mustanga je njegova pristupačnost cijenama i makar će novim modelom otići prema gore još uvijek će u odnosu na europske sportske automobile biti "best buy"! - https://www.youtube.com/watch?v=CSAN7ZX02eA
om
omgeezers
05.12.2013.
Odustani
vii se kolko znaš o muscle autima, za početak mustang je bio pony car dok su boss, shelby i fastback (GT verzija) bili "mišićavci" a ono tijekom 70-ih i 80-ih z
a vrijeme velike naftne kriza, ako ti to nazivaš muscle car sa 4 cilindra zapremnine 2,3 L i 120 ks.... onda ti sve znaš o autima.... bolje živjeti dan kao lav, nego 100g kao ovca... bolje da su ga pustili da umre poput chargera, pontiaca i camara onda ga reinkarnirali..., jesi vidi ti na čega danas liče novi charger i challenger, pogotovo challenger, e to je prava legenda bez kompromisa.. kao što bi ameri rekli: 8MPG but who care...
Prikaži još ↓
p3
p3rocro
05.12.2013.
Odustani
Cocker, Kolko si gluposti natrabunjao u jednom postu. Mustang je među pravim poznavateljima američkih automobila sprdnja, eto tolko o tome.
SC
SWEET CHILD
05.12.2013.
Odustani
Mustang je bio pony car i o njemu kroz povjest znam sve jer sam dugo bio vlasnik europskog "Mustanga", prve generacije Forda Capri-ja dok si ti tada vjerovatno
vozio stojadina ili ladu. Nikad mi nisu bili dragi ti modeli iz doba naftne krize ali je Mustang bio živ za razliku od konkurencije čiji si ti simpatizer. Konkurencija nije oživjela svoje modele ni zbog čega drugoga nego zato što su vidjeli da se prošli model Mustanga u retro look-u prodaje odlično pa su tu vidjeli svoj interes, a ne njegovanje tradicije kao što je slučaj u Forda! P.S. Kad smo kod pony car-a, Ford ga je osmislio kao odgovor na preskupu Corvette-u po puno pristupačnijoj cijeni što je kroz povijest politika Forda pa tako i sa ovim novim za 2015.g. modelom. Eto toliko kako ja "neznam" o muscle autima.
Prikaži još ↓
om
omgeezers
05.12.2013.
Odustani
to nema nikakve veze o muscle autima pošto si ti natrabunjo nešto o mustangu, kad su iz forda pitali shelbya da "nabrije" mustanga ,reko je koji vam je k**** to
je auto za tajnice (ne tim riječima al reko je secretery's car)
Prikaži još ↓
SC
SWEET CHILD
05.12.2013.
Odustani
Nisam ja "natrabunjao" ništa i bez obzira na razliku u godinama među nama ja ću se nastaviti obraćati pristojno i sve što je gore napisano, napisano je sa emoci
jama prema nečem meni dragom i zbog toga šte me ovakva veličanstvena kola sa nevjerojatnom tradicijom još uvijek čine da se osjećam živim. To što ti nevoliš Mustanga to je tvoja stvar, a kad je Shelby u pitanju sama činjenica da je prvi Mustang kojeg se on dohvatio bio 1965 Shelby GT350 govori da njihova suradnja traje gotovo pola stoljeća. Toliko o tome. S obzirom da nisi pokazao dovoljno pristojnosti u razgovoru sa tobom sam završio!
Prikaži još ↓
UG
Upravitelj Golog Otoka
05.12.2013.
Odustani
Zaboravili ste napisat da je kvaliteta izrade, materijala kao i opći dojam katastrofa, rang KIA-e i YUGO-a. Od forda jedino šta valja je Fiesta ST, Focus ST i R
S, ostalo je sprdnja i uvreda...eto, sad ste dobili svoje :)
Prikaži još ↓
om
omgeezers
05.12.2013.
Odustani
ie samo da te opet ispravim, ne traje suradnja 50 godina, nego poslije ne znam koje godine, nema shelby ništa s mustangom osim imena, ford sam napravi sve i naz
ove ga shelby....
nisam ja mrzitelj mustanga, al ne možeš tako nešto izjavljivat bez imalo zadrške, tipa da je mustang II muscle car, evo ti članak na wikipedij pa pogledaj mustang od 1974 do 1994...
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mustang i fino piše pony car, reko sam da su muscle bili boss i fastback, a shelby je bilo onda nešto drugo budući da je on sam preuređivo njihov auto što sad ford sam radi samo ga nazov shelby...
Prikaži još ↓
Cp
CptNemo
06.12.2013.
Odustani
Šta su ovi nadrobili, ono , gle : Ford Shelby Cobra (GT500) , i Ford GT, kao i V8 Interceptor (Australija, ali baziran je na Fordovom modelu) su legende, i bran
d za sebe......Drugo: 2,3L motori su bili V6, kao i 2,8L. Ford ne proizvodi motore veće od 2.0 u 4 cilindarskoj verziji, lol. Osim RS-a i Coswortha, koji su potpuno nešto drugo. I ovo ti ne googlam - stoji mi jedan RS pred kućom, a imao sam 12 V6-tica..Čak i Caprija V6 2.8. Sa tri dupljaka gore..Kad ga upališ "zeleno osviještene dugine bojice" dobivaju infarkte , to je auto...6>3>2 Ispuh bez prigušivača, samo jedan lonac odozada na svakom štrangu. Isto imam in a RS-u , samo 4>2>1 koji je tih do 4000 RPM-a a onda...
Prikaži još ↓
uf @cpt.. sta si se ti navozio... ali vremena se mjenjaju zar ne?! sad uzivas u alfinoj krstarici i dizelu! i cekas novu veliku alfu sa zadnjim pogonom!
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .