Mislim da kamione, kao kad je slučaj o osobnim vozilima ne prodaje dizajn već neke druge karakteristike. Kamioni su vozila koja moraju moraju biti upotrebljiva uz što manje troškove korištenja. Nijedna tvrtka neće kupiti kamion koji fantastično izgleda, ali puno više troši od konkurencije, manje može prevesti tereta, i slično. S druge strane jedan Ferrari nije posebno upotrebljiv, ali za njime mnogi uzdišu. Dizajn kamiona treba imati težište na ergonomiji i udobnosti kabine, a vanjštinu ionako diktira zračni tunel. Tom logikom bi svaki proizvođač aviona mogao tužiti onog drugog da mu je ukrao dizajn.
registriraj13
26.9.2020.
Odustani
Onda bi se jako iznenadio kako stvari u autoindustriji (+ kamioni) znaju funkcionirati i gdje se i na koji nacin znaju ugovori potpisivati (pod time ne podrazum
ijevam ista nelegalno). Iza toga stoji cijela psihologija, a tu su japanci posebni "specijalisti".
Prikaži još ↓
Hiroo_Onoda
26.9.2020.
Odustani
Pa nisi baš do kraja shvatio na što mislim. Jasno je da su kamioni veliki biznis ali razmisli - bi li kupio kamion samo zato što je lijep. U zadnje vrijeme (rec
imo od nestanka onih starih Raba i Tatri) kamioni su doživjeli dramatične preobrazbe po pitanju opremljenosti, udobnost, snage, brzine, ekonomičnosti. To su detalji koji se mjere. Takvi strojevi moraju zarađivati, a ne privlačiti poglede. Jasno da se i vanjski oblik proljepšao, ali radikalne promjene dizajna nema. Oni su i dalje kutijasti jer je međunarni kamionski prijevoz tako koncipiran. Dakle, svi su podjednako široki, dugački i visoki. i prilagođeni poslu kojeg će obavljati i podneblju gdje će biti korišteni. Dakle jako je malo toga što bi me moglo iznenaditi. Ovi dizajni koji su predmet spora koncipirani su u svrhu bolje aero dinamičnosti pa time i ekonomičnosti, a ne za izazivanje uzdaha jer da je to tako rat proizvođača kamiona bi odavno započeo. Ne tvrdim da sve velike firme nemaju u računalu svoje prototipove, ali još nije vrijeme za radikalne izmjene.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .