Prema ADAC-u, pogođeno je 80 općina. Mnogi su gradovi isključili svoje radare kao mjeru opreza. U Düsseldorfu ugašeno je osam sustava, u Hannoveru deset, četiri u Saarbrückenu, Stuttgart dva
Moraju isključiti radare, sada im prijete brojne tužbe vozača
U njemačkim gradovima počeli su se isključivati radari nakon što je promijenjena odredba i to s retroaktivnim učinkom, od početka 2017. Prije je u odredbi pisalo da bi "udaljenost između indukcijske petlje trebala biti 1,20 metara,” sada piše da „mora biti 1,20 metara”. Kako rezultat ove odredbe, brojni radari na raskrižjima s dvije trake gdje su semafori, su izgubili dozvolu što bi moglo dovesti do tužbi vozača, piše Bild. Osim toga općine će morati mjeriti i eventualno preusmjeriti udaljenost mjerne petlje.
Prema ADAC-u, pogođeno je 80 općina. Mnogi su gradovi isključili svoje radare kao mjeru opreza. U Düsseldorfu ugašeno je osam sustava, u Hannoveru deset, četiri u Saarbrückenu, Stuttgart dva. U Leipzigu su ugasili čak 30 sustava.
Nitko još ne zna koliko je točno kamera za brzinu izgubilo licencu u Njemačkoj. U zadnjih 30 godina u Njemačkoj je postavljeno između 300 do 400 radara.