Ja sam strojovođa, da uređaj na prijelazu nije radio signal za prolaz vlaka bi bio crven, znači stoj. Sućut obitelji, institucije nek odrade.
Dk
Deaktivirani korisnik
27.4.2020.
Odustani
Prije svakog pružnog prijelaza u RH je signal?
Dk
Deaktivirani korisnik
27.4.2020.
Odustani
A možda dojava, da signal nije radio, bila neispravna? Ili je netko zaboravio uključiti signal i zvono .. previše ljudi tvrdi da nisu čuli zvono ni vidjeli sign
al
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
27.4.2020.
Odustani
Na žljž je sve min. 2x osigurano, a često i 3x.
Ne ide to tako lako da nešto zakaže, a da nitko ne primjeti.
Dk
Deaktivirani korisnik
27.4.2020.
Odustani
Ha ha ha, ne znam gdje ti radiš, ali HŽ ... Ha ha ha (mislim, nije smiješno)
Dk
Deaktivirani korisnik
27.4.2020.
Odustani
Poznajem žljž, ali ne HŽ.
Zato i pitam, jer znam da postoje sistemi kod kojih kad prođeš magnete (1000m) od prijelaza, ne smiješ više stati, inč postoji moguć
nost da se rampa digne, tj. istekne vrijeme, ali tu nema nitko utjecaja.
Prikaži još ↓
Savski babinjak
27.4.2020.
Odustani
Lažeš.Dokaži da si strojovođa!!
Dk
Deaktivirani korisnik
27.4.2020.
Odustani
Stani se na prugu, a on neka prijeđe s 1142.
Dk
Deaktivirani korisnik
27.4.2020.
Odustani
Ja znam da se signalizacija pali i gasi ručno
Dk
Deaktivirani korisnik
27.4.2020.
Odustani
Jesi siguran? Ne postoji ništa drugo?
ti
tihomir29
27.4.2020.
Odustani
Taj prijelaz je osiguran signalom, tj. prijelaz je u zavisnosti sa signalima. Znači ako nisi uključio prijelaz ne može se postaviti slobodno vlaku.
Čak i sve ne
sreće uz neispravnu signalizaciju su uvijek krivica čovjeka, znači ljudski faktor. Kad prijelaz ne radi mi dobijemo pisani nalog da zaustavimo vlak na prijelazu. Ako je to bila situacija a po ovome što sam pročitao nije onda bi bio strojovođa bio kriv jer se nije zaustavio. A signalni uređaj se isključi automatski kad ga vlak prođe, kad oslobodi izolirani dio kolosjeka. To bi možda objasnilo zašto ovi što su kasnije došli nisu vidjeli da radi. Ali još je prerano za ikakve zaključke, povjerenstvo će odraditi svoj posao. Inače prijelaz s rampom i sustavom osiguranja dođe cca milijun kuna mislim, zato ih je tako malo. Da li bi utjecao neznam, 18 godina radim i nisam jednom vidio da i rampu ljudi trgaju. Kao što sam nas pisao sućut obitelji.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .