Obavijesti
komentari
'Moja Anita sjela je u auto, ni minutu kasnije poginula je...'
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

ti
Ja sam strojovođa, da uređaj na prijelazu nije radio signal za prolaz vlaka bi bio crven, znači stoj. Sućut obitelji, institucije nek odrade.
Dk
Prije svakog pružnog prijelaza u RH je signal?
Dk
A možda dojava, da signal nije radio, bila neispravna? Ili je netko zaboravio uključiti signal i zvono .. previše ljudi tvrdi da nisu čuli zvono ni vidjeli sign Prikaži još ↓
Dk
Na žljž je sve min. 2x osigurano, a često i 3x. Ne ide to tako lako da nešto zakaže, a da nitko ne primjeti.
Dk
Ha ha ha, ne znam gdje ti radiš, ali HŽ ... Ha ha ha (mislim, nije smiješno)
Dk
Poznajem žljž, ali ne HŽ. Zato i pitam, jer znam da postoje sistemi kod kojih kad prođeš magnete (1000m) od prijelaza, ne smiješ više stati, inč postoji moguć Prikaži još ↓
Savski babinjak
Lažeš.Dokaži da si strojovođa!!
Dk
Stani se na prugu, a on neka prijeđe s 1142.
Dk
Ja znam da se signalizacija pali i gasi ručno
Dk
Jesi siguran? Ne postoji ništa drugo?
ti
Taj prijelaz je osiguran signalom, tj. prijelaz je u zavisnosti sa signalima. Znači ako nisi uključio prijelaz ne može se postaviti slobodno vlaku. Čak i sve ne Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .