Milanoviću, dali se monetizacijom ukida plaćanje cestarine građanima? Plaćanjem cestarine se otplaćuju krediti. Dakle ništa se nebi promjenilo na bolje, koncesionar bi kreirao cijenu cestarine a građani bi plaćali tj otplaćivali kredite i dalje. A nakon trideset i više godina vratili bi nam ceste u oronulom stanju i što onda? Da se tražio koncesionar kod izgradnje cesta, e to bi bila potpuno druga priča. A ovako kome soliš pamet i koga uvjeravaš u suprotno.!?
Dk
Deaktivirani korisnik
04.11.2014.
Odustani
Ali čuj njegovu teroiju. Ovako odlucuje 400 000 ljudi svojim potpisima, a u suprotnom bi odlucio on i njegovi uhljebi. Divan je, bas misli na demokraciju!
do
dorijana1
04.11.2014.
Odustani
On misli da više zna i vrijedi od 400-500 tisuća ljudi. Ja nisam bio u mogučnosti potpisati za referendum, ali se u potpunosti slažem s gospodinom Stanić, i sva
kako ću izaći na glasanje kao i velika većina građana.
Prikaži još ↓
bb
bbbdado
04.11.2014.
Odustani
Bravo dečki , upravo tako
ko
kockasti19
04.11.2014.
Odustani
Ako stavite na stranu antipatiju prema Milanoviću i malo razmislite o brojkama vidjet ćete da je tu u pravu. Ja ne želim platiti 20 milijardi kamata više i to j
e moje mišljenje. Tih 20 milijardi platit ćemo samo kako bi sačuvali radna mjesta uhljebima u HAC-u. Ako vi želite plaćati to u inat Milanoviću široko vam polje. Najbolje da se udružite i založite svu imovinu, monetizirate HAC pa podjelite 80 milijardi po Stanićevoj računici. Ja bih bio sretan. Razmislite još jedanput, 20 milijardi kuna kamata više to nije tema za zezanje, neodgovorno je od svih koji su kontra samo u inat vladi. Pozdrav svima koji ne misle samo na sebe.
Prikaži još ↓
rescueST
04.11.2014.
Odustani
kockasti; a da ja tebe upitam, ako se HAC monetizira, jel to znaći da više nećemo iz litre goriva izdvajati za AC, da će nam smanjiti cestarinu na tehničkom? Pr
imjer privatne autoceste je istarski ipsilon, autocesta bez poštenog odmorišta (prvo pošteno odmorište na jednom kraku je par kilometara od Pule, znaći na kraju dionice, a na drugome blizu Umaga, prije nadvožnjaka), sa preskupom tunelarinom i cestarinom, a večina prometa, od tunela Učka do Pazina se odvija na običnoj dvosmjernoj cesti (istina, ta dionica se ne plača), a čak i na punom profilu, koji je pod naplatom, nadvožnjaci na kraku put talijanske granice su dvosmjerni. Mi ćemo i dalje koncesionaru plaćat cestarinu, istu onu koju smo plaćali i državi, samo što ćemo ju sada plaćat privatniku, a istom tom privatniku će i država jamčit dobit, koju ako ne ostvari će mu nadoknadit razliku iz proračuna, znaći opet po nama...
Prikaži još ↓
ko
kockasti19
04.11.2014.
Odustani
Iz goriva nećemo izdvajat sigurno za autoceste već će to ić za ceste i pruge, na tehničkom se vjerojatno neće niš promijenit. Država neće iz proračuna namirit e
ventualni gubitak jer takve stvari ne dozvoljava EU. Cestarinu ćemo plaćat koncesionaru vjerujem samo manju jer će nam je u slučaju nemonetizacije HAC dić kako bi isfinancirali kredite. Monetizacija je pozitivna stvar ako uspije i vlada plasira novce kao što obećaje. Zarada koncesionara bi bila razlika u kamati, odnosno koncesionar ima gotov novac ili može dobit kredit po cca 2%.
Prikaži još ↓
im
imamfakatmaloga
04.11.2014.
Odustani
kahmm zna li itko kada je podignut zadnji kredit uopće? Kamate postoje kod svakog kredita. Kod Hrvatske nije problem u kamatama već u tome što se ništa ne stvar
a već samo filozofira. Nema dugotrajne potrošnje bez novostvorenog. Glup sam i fakat ne kužim logiku znači dati u koncesiju/otplatiti autoceste da bi se vremenom ulagao novac u nove ceste a i ove nisu rentabilne? Tko će se voziti tim cestama i čime? Vrijeme rentanja je prošlo, imamo zemlju i šume i tu bi mogli zaposliti ljude (odjebite sa tlapnjama o građevinskom sektoru jer stanova ima na bacanje) ali ne da filozofiraju već da rade. Na državi je da stvori uvjete da taj njihov rad bude koristan i koliko toliko isplativ kao i svaki rad. Da su toliko energije i ažra utrošili na upravljanje autocestama koliko su utrošili na koncesioniranje rješenje bi se moralo naći. Tlapnje o mirovinskim fondovima su totalna glupost. Zašto se ne stvore uvjeti za proizvodnju ičega i mirovinski fondovi će imati u što ulagati vjerujem drage volje jer proizvodnja generira. Ne vjerujem u koncesiju niti promila. Naučite već jednom upravljati, lako je prodavati!!!!
Prikaži još ↓
rescueST
04.11.2014.
Odustani
I sad se kroz litru odvajaju naknade za ceste, autoceste, HŽ, a tako će se i nastavit...Država u natječaju je koncesionaru obećala određeni promet, a ako ga ne
bude da će nadoknadit razliku, EU nema ništa s tim, iako, nije istina da to EU ne dopušta, jer i danas pojedina brodogradilišta u EU primaju subvencije od države, a naša ne, ne iz razloga što je EU zabranila, već zato što su naši na pristupnim pregovorima to ponudili... I ne, nećemo plaćat manju cestarinu koncesionaru, jer istarski ipsilon ti je primjer koncesionirane auto ceste, gdje je cestarina skuplja u odnosu na HAC, dok u HAC-u plaćaš 50 lipa po kilometru za osobni automobil, na ipsilonu plaćaš 55 lipa...
Prikaži još ↓
im
imamfakatmaloga
04.11.2014.
Odustani
kockasti okej je zatvoriti kredit ako imaš čime, čak je okej zatvoriti kredit drugim povoljnijim kreditom ukoliko se to isplati, odnosno nemaš u ništa pametno
uložiti novac da bi donio više je fakat okej. Prodati nešto što po logici stvari mora donositi novac, a sada ga ne donosi iz nekih glupih razloga da bi se vratio kredit a već razmišljati o slijedećem kreditu koji će se podići da se zatvore proračunske rupe je kretenizam
Prikaži još ↓
ko
kockasti19
04.11.2014.
Odustani
Teško je ovako kad govorite o prodaji što monetizacija nije, kad govorite da po logici stvari mora donosit dobit, a zaboravljate 33 milijarde kredita glavnice (
profit 1 milijarda). Nema smisla očito objašnjavat ljudima da će ovako i onako platiti samo nemonetizacijom više da bi uhljebima ostao posao u HAC-u.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .