Problemi traju danima, a dobiti ćemo veće račune:-)
Promaja u glavi
29.12.2018.
Odustani
Da bi ti smanjili račun moraš ih nazvati i reći im koliko dana si bio bez usluga itd itd i onda ti smanje račun. Oni to sami od sebe ne rade.
Dk
Deaktivirani korisnik
29.12.2018.
Odustani
Poznato mi je to. Za protuuslugu će uskoro smisliti način povećati cijenu usluga i namiriti svoj gubitak.
Promaja u glavi
29.12.2018.
Odustani
Ja osobno nisam nikada imala taj problem, nisu mi nikada povećali cijenu, a i da jesu sjedila bih na telefonu dok to ne isprave.
Dk
Deaktivirani korisnik
29.12.2018.
Odustani
Pitam nedavno, upućujući upit za tarifu, zašto stavljaju u neravnopravan položaj stare i nove korisnike kad je riječ o povoljnijoj kupnji uređaja i slično. Osta
doh bez odgovora. I to je oblik "nagrađivanja" starih korisnika. Možete sjediti pet dana, ne vrijedi.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .