Nestanak struje mogao je isključiti sustave komunikacije na Boeingu i ostale značajne funkcije poput dovoda kisika što je moglo uzrokovati paniku u kokpitu
Malezijski MH370 satima prije nestanka ostao je bez struje?
Ozbiljni problem s električnom energijom mogao bi biti uzrok pada malezijskog zrakoplova na letu MH370. Otkrilo je to najnovije izvješće australskih istražitelja koji pretpostavljaju da je avionom satima prije pada upravljao autopilot.
Za nestanak struje navode se četiri objašnjenja - posada u kokpitu namjerno je isključila napajanje, na sustavu napajanja dogodila se iznenadna i neočekivana pogreška, netko je slučajno resetirao sustav napajanja ili je došlo do serije tehničkih pogrešaka, javlja news.com.au.
Nestanak struje mogao je isključiti sustave komunikacije na Boeingu i ostale značajne funkcije poput dovoda kisika što je moglo uzrokovati paniku u kokpitu među pilotima koji su pokušavali spasiti putnike i zrakoplov.
Prema navodima istražitelja, nakon nestanka struje, jedan sustav u avionu uspio se pokrenuti putem rezervnog napajanja i on je slalo podatke o lokaciji prema satelitu, a posljednji je poslan samo 10 minuta prije pada zrakoplova.
Pretpostavlja se da je avion pao u Indijski ocean sedam sati i 38 minuta nakon polijetanja iz Kuala Lumpura.
- Pao je kad je nestalo goriva. Prvo se ugasio desni, a 15 minuta nakon njega i lijevi motor. Zrakoplov je pao u more nekontrolirano, ali stabilno - ističe se u izvješću.
Podsjetimo, malezijski Boeing nestao je 8. ožujka 2014. godine na svom letu iz Kuala Lumpura za Peking. Komunikacija s kontrolom leta obustavljena je oko sat vremena nakon polijetanja, a avion je neočekivano promijenio pravac leta i na kraju, kako se pretpostavlja, pao u Indijski ocean.