Nekada su auti imali otvore za ulaz zraka ispod vjetrobrana izložene direktnoj struji zraka, pa kod malo većih brzina uopće nije bilo potrebno uključivati ventilator. Danas auti imaju te otvore postavljene tako da ih prekriva poklopac motora, pa se kod većih brzina događa to da strujanje zraka čak izvlači zrak iz kabine. Zbog toga je potrebno stalno imati uključen ventilator koji mora svladati to strujanje zraka da bi zrak upuhao u kabinu, što smanjuje efikasnost cijelog sustava, nepotrebno dodatno opterećuje ventilator i u maloj mjeri čak povećava potrošnju.
km
kuku meni73
07.6.2018.
Odustani
Rafo ne komentiraj više u ovom članku. Ispasti ćeš pametniji.
Rafo
07.6.2018.
Odustani
Što sam krivo napisao? Nisam ništa izmislio. Vozim razne aute već skoro pola stoljeća i znam kako su konstruirani i kako izgledaju sustavi ventilacije. Trenutno
imam baš takav auto kod kojega su otvori za ventilaciju zavučeni duboko ispod poklopca motora i kod većih brzina moram staviti ventilator na maksimum, na prethodnom autu sam ga na tim brzinama mogao isključiti i imati jednako strujanje zraka.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .