Jedna je to od rasprava koja će se voditi na 24. izdanju Golden Drum festivala u Sloveniji. Ljubljana će na tri dana postati središnje mjesto na kojem će se okupiti najkreativniji umovi u svijetu oglašavanja
Kako kompanije kao Apple ili Google biraju kreativne ljude?
Kompanije kao Apple, Google, Pixar, Tesla imaju pomalo urođenu sposobnost razumijevanja vrijednosti kreativnosti. Umjesto da se fokusiraju na određene kreativne zvijezde u kompanijama, oni njeguju kulturu u kojoj svatko od zaposlenika u nekoj mjeri participira u kreativnom i inovativnom procesu. Upravo zato i postižu bolje rezultate od drigih organizacija. Koji je idealni proces u kojem kretivnost i inovacije mogu živjeti? Koji su potrebni koraci i procesi da bi inovacije bile svakodnevnica u organizacijama i da bi ih baš svi dijelili sa svima, bez straha od osuđivanja i ismijavanja.
Diskusiju će na 24. izdanju Golden Drum festivala pokrenuti Alemsah Ozturk, iz Grey EMEA u Turskoj.
NAJVEĆI KREATIVCI NA JEDNOM MJESTU
Ljubljana će na tri dana postati središnje mjesto na kojem će se okupiti najkreativniji umovi u svijetu oglašavanja te prezentirati svoje radove. 24. izdanje Golden Druma, najvećeg i najrespektabilnijeg međunarodnog festivala kreativnosti u ovom dijelu Europe, sudeći prema broju prijava najbolje je ikada. Da u svijetu oglašavanja itekako ima entuzijazma za kreativne ideje, pokazuje i porast prijavljenih radova iz godine u godinu.
NAJBOLJI PROJEKTI U EUROPI
Na festivalu sudjeluju svjetski stručnjaci u kreativnoj - oglašivačkoj industriji. Biraju se i najbolje kampanje u Europi, a na natjecanje se prijavilo više od 1000 radova. Festival traje od 18. do 20. listopada u Grand Hotelu Union, a prati ga snažan slogan “Ostavi svoj trag”. Svoje radove su na natjecanje mogle poslati agencije, oglašivači, klijenti, dizajnerske i produkcijske kuće, medijske kompanije te svi oni koji kreiraju i produciraju sadržaj u sferi tržišnih komunikacija.
Prijave će ocjenjivati dva žirija, u svakom sjedi po 11 vrhunskih kreativaca iz industrije,. Jedna od zanimljivih tema je i ona nepresušna: Millenialsi - razumijete li ih? Vodstvo u kreativnim organizacijama, Kako izgraditi originalni i neoriginalni bend? Oglašavanje i glazba: Strastvena ljubavna afera…
Govornici dolaze iz cijele Europe i iz organizacija u kojima svi želimo raditi. Tema kreativnosti nepresušna je, a s digitalnim tržištem postaje još veći izazov.