Golf VII je već šest godina na tržištu, a izgleda izuzetno svježe, pogotovo u R-Line izvedbi koju smo testirali. Sa motorom od 150 KS dobio je i sportske performanse
Jasno je zašto ga mnogi toliko vole: Testirali smo Golf R-Line
R-Line paket opreme i novi 1,5-litreni benzinski motor najvažniji su detalji koji testni model razlikuju od uobičajenoga Golfa TDI kakvog viđamo na svakom koraku.
Uz paket spojlera, branika, maske i proširenih pragova auto je dobio sportski izgled, a sa 150 KS snažnim turbomotorom i sportske performanse. Motor je izuzetno miran u radu, a kad treba, jako dobro, ravnomjerno grize. I uz to je na testu trošio prihvatljivih 7,6 l/100 km u gradu. Uživanju u vožnji pridonosi i sportski ovjes zbog kojeg je auto niži 15 mm te DSG mjenjač sa sedam stupnjeva.
Sportski ovjes nije gotovo nikakav hendikep kad je riječ o udobnosti, ovo je idealan svakodnevni auto. Testirani Golf je i unutra podignut na mnogo višu razinu. Ima udobna sportski profilirana sjedala ErgoActive, vrhunski infotainment sa 8” zaslonom i audio sustav od 400 Wata.
Pun opreme
Testni model ima oko 50.000 kuna dodatne opreme. Između ostalog, i digitalne instrumente.
DSG mjenjač
Mjenjač s dvostrukom spojkom i sedam brzina je tradicionalno dobar, uglađen i vrlo brz.
Impresivni izgled
Zbog mnogo dodataka testni se model na prvu osjetno razlikuje od ‘običnoga’ Golfa sedmice.
masa: 1317 kg
dimenzije: 426x180x149 cm
obujam: 1498 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
0-100 km/h: 8,3 s
najveća brzina: 216 km/h
potrošnja: 5,0 l/100 km
cijena: 249.707 kn (testni model) 132.824 kn (osnovni model)