Sa 180 KS i odličnim sportskim ovjesom Megane Coupe oduševaljava u sportskoj vožnji. Na testu u gradu je trošio 9,5 litara, a na otvorenoj cesti 8,3 litre na 100 km
Izuzetan sportski kupe, iako ima oslabljeni motor iz R.S.-a
Nova linija sportaša pod oznakom GT, koju je Renault uveo u zadnjoj generaciji Méganea, itekako ima smisla. Ne žele svi R.S. - gotovo trkaći, hardcore sportski automobil koji je najbrži na svijetu u svojoj klasi. A opet, vozili bi nešto sportskije od obične Berline. Mégane Coupe GT sjajno upotpunjava tu prazninu.
Uz vrhunski ovjes složen u Renault Sportu te oslabljenu verziju modernog 2.0 turbomotora iz R.S.-a, ovaj automobil pruža zavodljivu dozu sportskih užitaka. Komande su precizne, ovjes vrlo dobro kontrolira kupolastu (doduše i vrlo nepreglednu) karoseriju, a motor iznenađuje elastičnošću i sportskim zvukom.
Tijekom testiranja trošili smo prosječno 9,5 l/100 km u gradskoj vožnji, oko litru više na autocesti, a na otvorenoj cesti 8,3 l/100 km.
Renault Megane GT Coupe 2.0T
TVORNIČKI PODACI
masa: 1325 kg
dimenzije: 431x181x142cm
obujam: 1998 ccm
snaga: 132 kW/180 KS
ubrzanje (0-100km/h): 8,5 s
najveća brzina: 215 km/h
potrošnja: 7,7 l /100 km
CIJENA: 198.200 kuna (testni model) 170.400 kuna (bez doplata)
KONKURENCIJA: Ford Focus, Opel Astra GTC, VW Scirocco, Peugeot RCZ
PLUS: atraktivan dizajn, sjajno ležanje na cesti, uglađen i snažan motor, precizne i izravne komande, performanse, oprema
MINUS: vrlo nepregledan prema natrag, tvrd ovjes s obzirom na naše ceste, visoka potrošnja goriva u sportskoj vožnji