Ako vam se Fullback čini poznatim, ne varate se. Ovo je zapravo dorađeni Mitsubishi L200, što je zapravo savršena preporuka
Iz Japana dolazi najneobičniji Fiat i ima jako poznato lice
Novi Fiat Fullback završava ovogodišnju tržišnu ofenzivu talijanske marke. Auto je već deseti novitet koji je iz Fiata stigao u Hrvatsku, a po svojim karakteristikama je najneobičniji Fiat.
Logično jer iza znaka talijanske marke kriju se tehnologija i mehanika japanskog Mitsubishija. Naravno, kao i svaki Pick up, Fullback se ističe terenskim i radnim sposobnostima. Nosivost automobila je čak jedna tona, a odaberete li verziju s dvostrukom kabinom, koja je realno najpraktičnija, u utovarni prostor stanu predmeti dužine 152 cm. Praktična strana Fullbacka je najmanji krug okretanja u klasi, a odaberete li verziju s pogonom na sve kotače, terenske sposobnosti su vrhunske. Udaljenost od podloge je vrlo dobrih 20 centimetara, a pogon koji se nudi u dvije verzije spreman je za najekstremnije izazove zbog blokade središnjeg diferencijala i reduktora mjenjača što je kod modernih terenaca rijetkost.
Novi Fullback nudi se u kombinaciji s 2,4-litrenim dizelskim motorima snage 154 i 181 KS, a pored ručnog mjenjača sa šest brzina tu je i automatik s pet brzina. Oprema automobila nije skromna kao u tipičnom radnom stroju, nego kod osnovnog modela dobivate tempomat, klimu, dobar audio uređaj, a uz nadoplatu i luksuzne detalje, poput sjedala presvučenih kožom i bi-ksenonskih svjetala. Paralelno uz Fullback, u Hrvatsku je stigao i novi Talento, kombi srednje veličine srodan Opelu i Renaultu.