Kako je Plenković razriješio Banožića, on je sad civilna osoba i obitelj je zatražila da više ne bude informacija o njegovom medicinskom stanju nikome osim njima
Obitelj tražila da više ne bude informacija o Banožićevom medicinskom stanju jer je civil
Mario Banožić je stabilno. Ne sjeća se nesreće uslijed traume. Izvan je životne opasnosti, ali su ga zbog težine ozljeda prebacili iz Vinkovaca u Osijek. Kako su objavili liječnici, ima nagnječenje mozga i nije bilo unutarnjeg krvarenja.
Doktori će mu morati raditi imobilizaciju ekstremiteta, ali neće biti potrebna operacija. To su zadnje informacije o stanju sad već bivšeg ministra objavljene u subotu, na dan kad je Banožić skrivio nesreću u kojoj je poginuo otac dvoje djece.
Obitelj je tako tražila
Obitelj je tražila da bolnica više ne daje izjave o njegovom medicinskom stanju, nikome osim njima. Kako je Plenković razriješio Banožića, on je sad civilna osoba i obitelj želi da informacije o njegovom medicinskom stanju dobivaju samo oni.
No ni pola sata od objave teksta, stigla je informacija kako će dr. Krunoslav Šego, zamjenik ravnatelja KBC Osijek i šef kirurške službe, u 13.45 sati ispred bolnice dati izjavu o medicinskom stanju Marija Banožića. Na toj presici dr Šego rekao je kako je Banožić stabilno, izvan životne opasnosti te da se i dalje ne sjeća ničega povezanog s nesrećom.
Išao u lov, pretjecao kamion
Podsjećamo, Banožić je skrivio tešku nesreću u sutobu ujutro. Kako smo doznali, išao je u lov. Pretjecao je kamion po magli i nije se stigao vratiti u svoju traku. Zabio se u kombi iz suprotnog smjera u kojem je bio 40-godišnji G.Š., otac dvoje djece.
Banožić je vozio svoj Nissan Terrano 2,7 TD Wagon iz 2003. godine, koji je u imovinskoj kartici procijenio na 7000 eura. Radi se o automobilu starom 20 godina, a ministar ga je zadržao da mu služi za odlazak u lov. Upravo je u vrijeme nesreće, kako smo prvi objavili, išao u lov. Kako smo doznali, primljen je u bolnicu u lovačkom odijelu. Na vozilu je vidljivo da ima dodatke, poput krovnog nosača i 'roll bara'. Kako nam je rekao stručnjak i sudski vještak za promet Goran Husinec, krovni nosač mu je vjerojatno spasio život, a 'roll bar' je morao atestirati, što vjeruje da je učinio, jer je auto bio registriran i bez toga ne bi prošao tehnički.
Vojna vozila na očevidu
Na očevidu nesreće primijetili smo automobile vojne policije.
Pa smo poslali MORH-u upit što je vojna policija radila tamo. Mario Banožić je, dok ga Plenković nije razriješio, bio državnik dužnosnik, ministar obrane te je u nesreći sudjelovao privatnim vozilom u privatno vrijeme.
Pravilnik vojne policije jasno je definirao da je vojni sudionik u prometu 'Svaki pripadnik Oružanih snaga Republike Hrvatske, državni službenik i namještenik u službi u Ministarstvu obrane koji na bilo koji način sudjeluje u prometu na cesti dok obavlja službene poslove i zadaće ili sudjeluje u prometu na cesti vojnim vozilom, svaki vojni sudionik u prometu koji je na bilo koji način sudjelovao u prometnoj nesreći dok obavlja službene poslove i zadaće ili je sudjelovao u prometnoj nesreći upravljajući vojnim vozilom'.
MORH nam je odgovorio kako je vojna policija, u skladu s članka 12. stavka 1. tč.11. Pravilnika o vojnopolicijskim poslovima, izašla na mjesto događaja za potebe bilježenja i izvješćivanja.
U skladu sa zakonom.