Obavijesti
komentari
Hyundai i20 na testu: Kao da vozite klasu skuplji i veći auto
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

GV
Zašto uopće očekivati spektakularne performanse sa 84 KS? Meni se na prvi dojam jako dopada.
Dk
Ako zanemarimo krajnju brzinu(170 km/h)koja nije toliko bitna za ovu vrstu vozila,mislim da je ubrzanje od 13,1sec razočaravajuče za auto koji ima 1055kg i 84 K Prikaži još ↓
GV
Hmm....osobno mislim da nije razočaravajuće, iako bi bilo poželjno da je sekundu manje što bi bio skoro maksimum.
Rafo
Koko T, s obzirom na ograničenja na cestama i autocestama, krajnja brzina uopće nije bitna za bilo koju vrstu vozila, ako može postići bar 150-160 km/h, ali su Prikaži još ↓
Dk
Polo 1,2 tsi 90ks sa trendline opremom košta oko 105tkn.Težina auta je 1107kg,ubrzanje 0-100 10,8 sec,max brzina 180km/h...manji gubitak na cijeni polovnog(uz Prikaži još ↓
Dk
Rafo,to je obično vezano jedno za drugo,međuubrzanje iliti elastičnost je recimo kod turbo-benzinaca puno bolje,nema više onih "turbo rupa",jednostavno bolji je Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .