Obavijesti
komentari
Hyundai i20 na testu: Kao da vozite klasu skuplji i veći auto
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Dk
Korejci standardno ratuju sa performansama,deklariraju konje kojih baš i nema,isti slućaj i sa Kia-om.Inače,auto izgleda sasvim ok,fali samo jedan fini turbo-benzinac sa 1000-1200 kubika,stotinu i nešto konjića...i to bi bilo to.
quadrolg
ti izgleda baš voliš te turbo benzince, pa nisu atmosferski loši dapače
Dk
Oni su budućnost,svidjelo se to nekom ili ne...eto i Honda ih polako uvodi,uvidjeli su da dnevno gube bitke( testove).O tome pričam već dugo vremena,izgleda da Prikaži još ↓
quadrolg
A je prema tome to ide,još malo pa nebudu ni prozvodilii atmosferce, ali mislim da su ljudi još dosta nepovjerljivi prema turbacima a i sam sam takav,više voli Prikaži još ↓
Dk
Vremena se mijenjaju,nekadašnji dizel se ne može usporediti sa današnjim common railom,a ljudi su bili jako nepovjerljivi prema tim visokim tlakovima ubrizgavan Prikaži još ↓
quadrolg
ma ja sam mislil više na benzinca, al i to je kad se sjetim golfa 3 dizel podne mi je,cijela armatura oće van izletit
Dk
Ja sam to napisal usporedbe radi,kako je nekad bilo sa dizelima...može se povući paralela i sa benzincima danas.
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .