Iako je Crni petak pojam koji su ljudi diljem svijeta usvojili kao znak izrazito velikih popusta, a s vremenom i ogromnih gužvi i nereda u shopping centrima, u Zagrebu je slika drugačija...
Hrvatski Crni petak ni ne sliči onom u Americi - s razlogom
Jučer smo pisali o popustima i samom značenju Crnog petka, a današnji prvi pogled na fotografije centara i trgovina pokazuju da Hrvati nisu zaluđeni ni Crnim petkom, a ni hrvatskim popustima.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Nakon velikih najava Crnog petka - i centri i trgovine su se potrudili napraviti plakate, staviti balone, ali ne i spustiti cijene toliko da proizvodi budu stvarno povoljni i primamljivi prosječnom hrvatskom kupcu - nema gužvi, pa čak ni nekog velikog broja kupaca.
Petak, kao petak. Sve nekako ide svojim tokom. Oni koji su znali da im nešto treba su otišli kupiti proizvod koji su si zacrtali po malo povoljnijoj cijeni (uglavnom se popusti vrte oko 30 posto, iako su neki išli i do 80 posto) i cijela velika priča oko Crnog petka je ispala nepostojeća, najnormalniji petak.
Pogledajte galeriju: