Meni je strasno da se ovakve stvari dogadjaju danas, u 21.st kad sve vrvi od tehnologije, interneta i svega.
Zd
Zlocest_do_kosti
05.10.2019.
Odustani
Oduzmi covjecanstvu tehnologiju (mobitele, internet, laptope, tablete itd) i sta dobijes? To sam govori koliko covjecanstvo u zadnjih 100 godina nije nista uzna
predovalo, bas suprotno ...
Prikaži još ↓
ni
nitrogen4
05.10.2019.
Odustani
Poprilicno brodova potone svake godine i nestane platformi (pogotovo u mex zaljevu). Za ovaj slucaj ne bi ni culi da nije hrvata na njemu
hvala bogu što sam ateist
05.10.2019.
Odustani
Ha ha Tehnologija - novo božanstvo novog vremena pa sam tu rijeć i napisao velikim slovom no kao i svako božanstvo ona ima svoje bogomolje svoje svećenike svoje
oltare žrtvenike i žrtve - o tehnologiji koja se ugrađuje na brodove odlučuju brodovlasničke kompanije kroz zakone koje opet donose tijela u kojima sjede predstavnici brodovlasničkih kompanija - no uvijek treba imati na umu da u pomorskoj havariji i brodara i osiguratelja mrtav pomorac najmanje košta stoga kad povežeš sve končiće kraj traganja i sve ostalo postaje vrlo jasnije .
Prikaži još ↓
hvala bogu što sam ateist
05.10.2019.
Odustani
nigdje u svekolikom tisku nije bilo ni slova o uređaju EPIRB - (Emergency Position Indicating Radio Beacon or EPIRB) kojih na brodu mora biti najmanje dva i koj
i se s tonuče olupine broda mora automatski otkačiti izroniti na mjestu potonuća i činiti ono čemu je namjenjen.Taj se uređaj koji brodove navodi na mjesto nesreće nebi smio vaditi iz mora svo vrijeme trajanja potrage za pomorcima u splavima ili čamcima za spasavanje već ostaviti da se pod uticajem vjetra mora i struja kreće i svojom pozicijom ukazuje na mjesto neposrednog i intenzivnog traganja koje se pod uticajem vjetra struje i mora pomiče - dali je taj uređaj uopće isplivao dali je bio na brodu dali je bio ispravan - mnoge stvari vezane uz potragu nikad nisu detaljno iznesene i mi kroz medije saznajemo samo mrvice iz kojih ne možemo ni sagledati ni složiti cjelu sliku - uostalom brod nije potonuo u pet minuta bilo je dovoljno vremena da se napuštanje broda pripremi, sve splavi spuste na palubu ili bace u more i sve uzajamno povežu, EPIRB uzme i priveže uz njih jer se aktivira u moru, ljudi obuku immersion suits, pokrcaju u splavi tako da kad brod potone sve splavi s ljudima u njima zajedno ostanu plutati - mislim lakoje sad nakon bitke biti general no mnoge odluke donesene na tom brodu bile su donesene kasno a cijena toga je ova koja jeste
Prikaži još ↓
ni
nitrogen4
05.10.2019.
Odustani
Dobro da si nam to rekao, nismo znali o eprib-u, a kad si zadnji put narucio kojeg??
M1
Mille_1
05.10.2019.
Odustani
Hvala bogu.....puno velikih riječi a ništa mudro rečeno. Naravno da o tehnologiji ugrađenoj na brodove odlučuju kompanije uz zadovoljavanje minimalnih uvjeta IM
O konvencija, kodova, regulacija i zahtjeva zastave koju brod vije. Tu nema predstavnika brodovlasničkih kompanija. Tko bi drugi trebao odlučivati o tome? Stručnjaci sa ovog i sličnih portala. Netočno je da mrtav pomorac najmanje košta jer je “safety record” iznimno važan. Cijena same potrage je vjerujem premašila vrijednost plovila. O kraju traganja je odlučila SAR pod ingerencijom Francuske države poštujući pravila struke i praksu.
Prikaži još ↓
M1
Mille_1
05.10.2019.
Odustani
Hvala bogu.... eto što ti je wikipedija. Danas preko noći svatko smatra da je pomorski stručnjak. Brodovi ne moraju imati dva EPIRB uređaja. Moraju imati 2 x SA
RT. Šansa da EPIRB ne ispliva ne neznatna jer ga HRU oslobađa automatski. To su pouzdani uređaji koji ne zahtijevaju održavanje osim redovita testiranja i godišnje provjere. Komentirati za što je bilo vremena a za što ne, je vrlo neumjesno sa količinom znanja koje posjeduješ o ovom području.
Prikaži još ↓
hvala bogu što sam ateist
05.10.2019.
Odustani
mille-1 - ma koliko se to tebi u ovoj prilici činilo neumjesnim - za sve što nije na vrijeme učinjeno na kraju uvijek preostane premalo vremena - kako je jedna
od građanskih sloboda izreći svoju misao ma koliko ona nekome zvučala neumjesno obzirom na trenutak ili situaciju ja sam je i izrekao i iza nje stojim - da pojasnim - u člancima vezanim uz spašavanje eventualnih preživjelih poslije brodoloma Bourbon Rhode-a bilo je spomenuto da je brod imao prodor vode na jednom od azimutnih propulzora taj prodor vode je doveo do prestanka rada motora i na kraju do potonuća, no to se nije dogodilo u trenutku to je bio proces koji je trajao nekoliko dana a nakon što je brod izgubio pogon još barem desetak sati u sve to vrijeme se moralo najbolje moguće pripremit za napuštanje broda - kad brod ima prodor vode prva stvar je pokušati ga zaustaviti ili smanjiti, a ako se to ne može onda izračunati koliko će vremena brod u takvoj situaciji plutati da se vidi koliko je vremena preostalo da ga se sredstvima na brodu najsigurnije za svih može napustiti - to je ma koliko to bilo neugodno posao zapovjednika koji na osnovi procjene mora donijeti konačne odluke u najboljem interesu ljudi na brodu i sprovesti ih najbolje moguće sviđalo se to kome ili ne - umjesno ili neumjesno ja ovako mislim i to imam pravo izreći sviđalo ti se to ili ne imao brod SART ili EPIRB ili nemao ništa od navedenog
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .