baš me zanima koliko će ga okljaštriti, oslabit i učiniti lošijim nego USA model. Za veću cijenu nego u USA, naravno. Lud tko ga kupi, pošto ameri imaju značajno veće sigurnosne norme nego EU. Ako ga baš hoćeš , dovezi si pravi V8 , 5.0 iz amerike, a ne neki bljedunjavi V6 2.2.....Kontejner FCO rijeka 1000 dolara. Moće se nać..
u2
user_258803
26.11.2013.
Odustani
Baš tak...
darKRock
26.11.2013.
Odustani
pod mustang se i podrazumjeva da bude V8, nije da sad ako netko ide uzimat takav auto da bude vodio računa o ekonomičnoj vožnji :D
Ve
Vegas
26.11.2013.
Odustani
Nebi bas rekao da imaju vece sigurnosne mjere nego EU....ja sam se raspitivao jos prije da uvedem Mustanga iz Amerike jer kosta 20000 dolara i onda su mi rekli
sta sve moram promijeniti da bih mogao proci homologaciju....Kocnice su ti prve koje moras mijenjati jer su njihove slabije od nasih jer oni imaju manja ogranicenja brzine od EU. Tako da nisam bas siguran da su im vece sigurnosne norme od EU.
Prikaži još ↓
grof_dracula
26.11.2013.
Odustani
Znam da ce samo ovjes sigurno biti puno bolji za eu... ostalo neznam al ajde nek se nađe i on u europi hehe
u1
user_190565
26.11.2013.
Odustani
Europski auti u svojim top izvedbama u Europi imaju vise KS nego u USA, prvenstveno zbog zakonskih normi, a i ogranicenja brzine koja su u USA puno manja.
Palmira
26.11.2013.
Odustani
A da? Kolko ti je ono 55 mph? i kolko je 45? Kako onda manja? Kad je 45=72 kmh..A svugdje u Eu i kod nas je 60 ograničenje..za naseljena mjesta , i 130 autoput
..Osim u njemačkoj. Što s etiče sigurnosti, svi EU auti koji se prodaju u americi moraju izdržati sudar do 20 Mph bez oštećenja , ergo zato i dvostuki branici.. Eco norme su drugačije i ZATO su američki auti JAČI nego EU vozila. A i zato jer EU proizvođači nemogu konkiuritat uopće sa "mlinčekima za kavu" od 80-100 konja - tolko za ima američka kosilica za livadu ispred kuće... Ovo samo napamet sipam , neda mi se tražit detalje..
Prikaži još ↓
Pu
Pupsy_
26.11.2013.
Odustani
mislim da mora zadovoljiti euro 6 normu, znaci cisci zrak mora izlazit iz njega nego šta ulazi, e ovo bi moglo biti zanimljivo kako su to izveli. Budimo realni
neka ima five o, ali s takvim motorem nece imati tržište u eu, očekujem 2.2 , do 3.5 zapremine, bez turba oko 200 ks, ako budu forsirali american muscle, nema ništa od njih.
Prikaži još ↓
ayayay
27.11.2013.
Odustani
1.6 Turbo Diesel
u1
user_190565
27.11.2013.
Odustani
ČrniVuče, promisliti, nauciti nesto pa onda napisati. U SADu gotovo nigdje nemas ogranicenje vece od 80mph, odosno 120km/h. Takoder, auti sa vecom konjazom nego
sto je zapremnina motora u kubicnim incima imaju ogromne poreze i takse koje se placaju na njih. Najbolji primjer ti je BMW M3 koji ima u svim generacijama manje konja u SADu nego kod nas. Tako i neki drugi auti. Americki V8 je pojam snage, ali koliko je zapravo jak? Momentaš svakako, po konjima jednak ili slabiji od europskih ili Japanskih. Treba se informirati malo, citati. Ja sam imao srecu raditi u SADu jedno vrijeme i tamo se stvarno promjeni slika. Kod njih su europski auti osjetno skuplji nego njihovi domaci, mada jos uvjek i tako jeftiniji od istih u Europi. Takoder, Ameri imaju ogromne kazne za prekrsaje i cjela nacija se sasvim pristojno vozi. Sigurno se ne guraju, ubacuju bez zmigavaca i slicno kao npr. u Zagrebu od kojeg je u Europi eventualno Milano gadniji za voziti se.
Prikaži još ↓
Palmira
27.11.2013.
Odustani
Dragi bože, 80 Mph je točno 129 Kmh...
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .