U Americi taj auto košta 120,000 kuna. Tu će biti i trostruko.
u1
user_190565
26.11.2013.
Odustani
U Europi su puno ucestalije V6 izvedbe koje su osjetno slabije nego GT sa V8 motorom. Isto tako cijena V6 od oko 200ks, cjenovno u Europi nadmasuje cak i GT500
veriziju u SAD-u.
Prikaži još ↓
Dolan
26.11.2013.
Odustani
bit će Mustang sa Golfovim dizel motorom.
Palmira
26.11.2013.
Odustani
baš me zanima koliko će ga okljaštriti, oslabit i učiniti lošijim nego USA model. Za veću cijenu nego u USA, naravno. Lud tko ga kupi, pošto ameri imaju značaj
no veće sigurnosne norme nego EU. Ako ga baš hoćeš , dovezi si pravi V8 , 5.0 iz amerike, a ne neki bljedunjavi V6 2.2.....Kontejner FCO rijeka 1000 dolara. Moće se nać..
Prikaži još ↓
kl
klem
26.11.2013.
Odustani
Ja bi bio skroz zadovoljan da prilagode sitnice samo europskim normama. Žmigavci , pojas, instrument tabla....sve stvari što je potrebno za homologaciju. Motor
mu ne dirajte....to je ono što zaokružuje mustang u jednu smislenu cjelinu. Jest da troši ali to je mustang....a ne Mustang s 2.0 motorima i 400KS. Fali onaj zvuk V8 a da ne kažem koliko su izdržljiviji motori velike zapremnine s manje KS
Prikaži još ↓
strmi007
04.12.2013.
Odustani
napokon
Ca
CargoOPS
26.11.2013.
Odustani
Top Gear se vec sprdao sa ovim Mustangom za EU, valjda ce bit 2.0 EcoBoost motori u njima :D
RI
Rudolf I belong to Jesus
26.11.2013.
Odustani
Što se mene tiče, Ford neka samo proizvodi nove Fieste i sve pet, jednostavno nema mi ljepšeg auta od nove Fieste, nevjerojatno kako su ga dobro osmislili, dodu
še Citroen DS3 mi je isto lijep, ali ipak Fiesta drži No.1
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .