.....ne kaže se - "nije bilo mjesta za svih" nego "nije bilo mjesta za sve".......lektore , lektorčiće - kada oni zaposliti će .....!?
munjeni
21.8.2017.
Odustani
Naravno, prodaj koliko možeš a ne koliko ima mjesta. Samo da je što više love. Nema veze što se putnici guraju ko ovce.
PO
POTPEC
21.8.2017.
Odustani
Sad bi putnici koji su imali kartu i rezervacije tribale tužiti vlasnika busa i uzeti mu do zadnje pare, pa nek drugi put misli glavom, ako mu nije ona samo u p
arama koje zarađuje.
Prikaži još ↓
x00x
21.8.2017.
Odustani
ne kuzim, ako busi ima recimo 55mjesta, kak mozes prodati 60 karata????? ak se proda X karata vozac treba imati tu inf i do konacnog broja prodaje po putu, kad
popuni nema vise, a ne da popui pa kad dodje do covjeka s kartom on izvisi
Prikaži još ↓
Ni
Ninekino
21.8.2017.
Odustani
Ljudi pa to je croatia bus najveci g..... od gazde zelenika i teski robovlasnik soferi sa brda nekulturni jer normalni nece voziti za minimalac 300 sati
bosanac
21.8.2017.
Odustani
U vrijeme interneta i telefona, razne vrste komunikacije dogodi se nesporazum, banalan! Strasno.
ČH
Čavoglavi Hrvat
21.8.2017.
Odustani
Zašto u hrvatskim autobusima trešti radio kao da je kafić ili noćni klub? Zar ne moze čovjek putovati na miru, pa ako želi može spavati ili slusati, gledati neš
to na mobitelu.
Prikaži još ↓
Power_charger
21.8.2017.
Odustani
A čemu onda ta famozna rezervacija ako te i s njom mogu izbaciti ko zadnju vreću...
Kada se ovakva situacija dogodi trebali bi isplatiti odštetu putnicima, kao
avio-kompanije pa da vidiš kako bi drugi puta pazili koliko će karata prodati i kako tretirati putnike sa rezervacijom.
Prikaži još ↓
Crozag
21.8.2017.
Odustani
Spletom okolnosti (kvar auta, pa vučna služba,...) sam ovo ljeto nakon dugo godina završio na autobusnom prijevozu, ostao sam šokiran na što nam liče autobusni
kolodvori (Śibenik, Split, Makarska), te kakva je organizacija tamo u srcu sezone, pa to je sve ostalo "smrznuto" u osamdesetim godinama prošlog stoljeća u svakom pogledu, plus loše dugotrajne veze, nerazgovjetni spikeri, prljavština, neprimanje kartica, neuslađenost kolodvora i autobusa u vezi broja prodanih karata..., mi domaći se još snađemo i istrpimo, ali gledam strance kako zbunjeno i izgubljeno u nevjerici tumaraju kako bi uopće došli do karte i ušli u pravi bus ("nema karata, ali pitajte vozača..."). Sve te lokalne zajednice lijepo zarađuju od turizma, a držati sve ovako zapušteno i neorganizirano je jednostavno sramota, mene je bilo sram !
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .