Uvijek su dva vozača. Tri još nisam vidio bez obzira na rutu.
fraulein
26.7.2021.
Odustani
ma pisu gluposti, dva vozaca su dovoljna, jedan vozi sest sati drugi spava, treci ne bi puno pomogao, to samo da se pisu gluposti
fe
fenjeri
26.7.2021.
Odustani
@fraulein malo ne pises istinu, vozaci u EU smiju voziti najvise 4,5 sata u komadu i onda moraju napraviti pauzu od najmanje 45 mi
nuta a kad su dva vozaca onda jedan vozi 4,5 sata a drugi odmara a zatim drugi vozi 4,5 sata a prvi odmara i smiju voziti dnevno najvise 10 sati svaki vozac i onda moraju imati pauzu od najmanje 9 sati. To ti pricam kao buduci vizac autobusa jer sam pri kraju polaganja.
Prikaži još ↓
nickkobalt9
26.7.2021.
Odustani
Šefovi veliki biznismeni su na njihovim ramenima zaradili grdu lovu... Odurno.
fraulein
26.7.2021.
Odustani
fenjeri a od kad je Albanija dio Eunije? mozda u tvojoj glavi.....a drugo nasi vozacii gradskih autobusa voze smjene od sest sati, ako ne vjerujes provjeri
U2_
26.7.2021.
Odustani
@fraulein da, slažem se. 2 profi vozača je dovoljno za 1800 km (svaki 900 km u prosjeku) . Pa koji profi vozač ne može odvoziti 800-900 km?! Pa to Šime iz Spli
ta prevali svaki petak od Munchena pa do Splita da vidi ženu i u nedjelju natrag (a nije profi vozač). Stvarno su smiješni, samo da pišu... Pa šta bi trebao profi vozač voziti 600 km i onda drugi 600, pa treći 600 km?? Gluposti, 3 vozača malo jača, pa to ja "tetka" odvalim 600 km bez problema😂😂. Više vozača nego putnika za 1800 km
Prikaži još ↓
bp
bez_padobrana
26.7.2021.
Odustani
fraulein; mješaš kruške i jabuke. Jedno je gradski prijevoz putnika, drugo međugradski ili međunarodni. U gradskom prijevozu su im smjene po 6 sati, ali ne voze
svih 6 sati u komadu, jer imaju pauze na okretištima. Recimo, vozi 1h od polazišne do završne stanice, pa čeka 10ak minuti da mu bude vrime polaska po voznom redu, tako da onda ispada da vozi 5 sati u tih 6 sati, a odmara 1h.. U međugradskom prijevozu putnika prvi vozač vozi 4.5h, pa se zamjeni s drugim vozačem koji onda vozi 4.5h, onda rade 45min pauze, onda opet tako voze jedan 4.5h, pa drugi 4.5h, pa pauza, i onda jedan od njih dvojice može produžiti još 1h vožnje, i onda moraju ić na veliku pauzu, odnosno dvojna posada može raditi ukupno 21 sat unutar 24 sata. Ta radna vremena su propisana za cijelu europu, ne samo za EU, samo što se u EU više kontrolira
Prikaži još ↓
bp
bez_padobrana
26.7.2021.
Odustani
U2; tetka, ali Šime iz Splita nema tahograf i propisano radno vrime, nema blokadu brzine na 100km/h, nema vozilo od 20 tona i 15 metara. Može profi vozač odvest
i 800-900km u smjeni, ali da je sve na autoputu...da nema gradske vožnje, usputnih kolodvora i sl...s tim usputnim stanicama, prosječna brzina autobusu na putovanju je 70-75km/h, što kad pomnožiš s 9 sati rada ti iziđe oko 700km/h puta dva vozača ti je 1400km plus dodatni sat što jedan vozač može produžiti je cca 1500km
Prikaži još ↓
fe
fenjeri
26.7.2021.
Odustani
@fraulein o moj Boze pa s kim se ja raspravljam . Da dode busom i sa Madagaskara u EU se mora pridrzavati zakona koji su propisan
i u EU . Jel ti sad malo jasnije???
Prikaži još ↓
BigBruh
26.7.2021.
Odustani
ja se vozim iz frankfurta za medjugorje s busem to jest vec jesam par puta i uvijek je 3 ili 4
pn
ptica neznalica
26.7.2021.
Odustani
Poznanik mi je vozio liniju Frankfurt - Međugorje, u Autotransu i bila su najmanje tri vozača. Inače provjerio sam koliko traje vožnja od Frankfurta do Prištine
i to je od 28-32 sata.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .