Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Ante2108
To je nemoguce ,,,,,,,,skretnicar sve i da je prebacio krivo skretnicu sto je nemoguce buduci da su danas skretnice automatske vlak bi zaustavila prisilno signalna baliza .......ovo su gluposti kohom DB prekriva neke druge tehnicke greske
interista_1
ne mora bit,,, baliza se da premostiti, a ako su točne prve vjesti da su sigurnosni uređaji bili isključeni na jednoj lokomotivi (budnik ili AS) ako je AS isklj Prikaži još ↓
interista_1
i da baliza je u interakciji sa signalnim znakom na signalu, a ne sa položajem skretnice
UN
Nemoguće , jer je pruga automatizirana i ako je otvorena jedna strana , druga je zatvorena . Ne mogu biti odjednom otvorena oba ulaza na prugu ! Može biti kriv Prikaži još ↓
Ante2108
Upravo tako ,i kakve na kraju veze ima skretnicar sa tim????ako je netko i kriv onda bi to trebao biti prometnik jer bi njemu trebalo biti zuzece tog djela prug Prikaži još ↓
Ante2108
Interista ,budnik iskljucen ,baliza kratko spojena ?????pa nisam mu ga ja iskljucio a bogami ni balizu kratko spojio....samo kazem da skretnicar nema veze sa ti Prikaži još ↓
UN
Ja samo znam , da možda tu i DB ne skriva svoje griješke , nego to rade , da bi zaštitili SIEMENS od blamaže i pada na burzi. Znam , da je Siemens isporućio aut Prikaži još ↓
UN
Pruge sa jednim kolosekom su potpuno avtomatizirane i tu nema ni skrtenićara ! Možda misle na posadu- dispećera - u nadzornom centru , pa su malo krivo prevel Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .