Jedan savjet vozačici. Tužite vlasnika i policiju zbog maltretiranja. Prije toga utvrditi da li na konkretnom dijelu ceste ima prometni znak Domaće životinje na cesti. Ako nema, tužba prolazi.
rescueST
17.11.2022.
Odustani
ptica neznalica; tužba ne prolazi...vozač vozila koji je udario kravu nije prijavljen...prijavljena je vozačica koja je vozila iza njega i nije držala razmak, t
e se zbog toga nije uspjela zaustaviti na vrijeme, te je udarila u lešinu krave...
Prikaži još ↓
pn
ptica neznalica
17.11.2022.
Odustani
Resc, nebitno, vjeruj pitanje je samo da li će tužbu sastaviti odvjetnik stručnjak za promet. Iz teksta je vidljivo da su je prijavili za neprilagođenu brzinu,
a ne za razmak. Pobjedu u tužbu može ugroziti samo postavljen prometni znak, Domaće životinje na cesti. U praksi sam se susretao s sličnim slučajevima.
Prikaži još ↓
rescueST
18.11.2022.
Odustani
ptica; znaka nema, jer da ima prijavljen bi bio i vozač prvog vozila, onaj koji je prvi udario u kravu. Vozačica je prijavljena, i prijava stoji, za neprilagođe
nu brzinu, jer da je vozila prilagođenom brzinom, tad bi svoje vozilo uspjela zaustaviti, a ne bi u pokušaju izbjegavanja lešine krave izletjela s ceste i prevrnula se na krov...
Prikaži još ↓
pn
ptica neznalica
18.11.2022.
Odustani
ResczeSt, pročitaj članak Zakona o sigurnosti prometa na cesti koji opisuje neprilagođenu brzinu. Čak i da je vozila duplo od dopuštene brzine, razlog prometne
nesreće je krava, jer nije istu mogla očekivati na cesti. Dakle kod ocjene krivnje, bitno je pitanje da li bi bilo prometne nesreće da drugo vozilo nije naletjelo na kravu. Ako je odgovor, NE, nema ni odgovornosti. Kod udara vozila u životinju na cesti, bitno je pitanje, da li se i kako isti mogao izbjeći, da li je dionica ceste označena prometnim znakovima, i način na koji je životinja došla na cesti. Iako je policija kod ocjene krivnje u pravu, ta ocjena nije sveto pismo da je se ne može promijeniti.
Prikaži još ↓
rescueST
19.11.2022.
Odustani
ptica neznalica; taj dio stoji kod prvog vozila. Drugo vozilo kojim je upravljala vozačica, cijelo vrijeme je imala prvo vozilo ispred sebe, znači njoj se prvo
vozilo nije stvorilo neočekivano, samim time je i brzinu i sigurnosni razmak trebala prilagoditi tome da može reagirati. Zato postoji nešta što se zove držanje sigurnosnog razmaka, najčešće je to pravilo 2 sekunde, dok je u nekim zemljama strogo propisano koliki razmak mora biti u metrima.
Da je prvi vozač uspio stati prije već je udario kravu i vozačica naletjela na njega, ko bi bio kriv? Ili da je prvi vozač naletio na pješaka, oborio ga, a potom na tog istog pješaka naletjela i vozačica? Ili, u konačnici, da je prvi vozač naletio na drugo vozilo, sudarili se, vozila ostanu na cesti, vozačica naleti na neko od tih vozila, dal ju abolira krivnje to što nema znaka sudar na cestu? Ne, jer zakon jasno kaže da brzinu kretanja moraš prilagoditi uvjetima na cesti, (pa bez obzira ako je ograničenje recimo 90km/h, koje se odnosi da je najveća dopuštena brzina 90km/h u idealnim uvjetima, ti ne moraš voziti tom brzinom, već prilagoditi ju trenutnim uvjetima na cesti, odnosno dal je cesta suha, dal se vozi u koloni...) tako vozilo uspiješ zaustaviti pred svakom preprekom.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .