Digital Takeover konferencijom želi se osvijestiti važnost ulaganja u digitalno oglašavanje, a 14. ožujka 2017. najveća digitalna konferencija okupit će vodeće globalne i regionalne stručnjake
Digital Takeover u dvije godine pokrenuo revoluciju na tržištu
Velika transformacija hrvatske digitalne scene započela je pokretanjem Digital Takeovera, inovativne edukacijske platforme 24sata, u ožujku 2015. Istraživanje* medijskih navika Hrvata, koje je 24sata lani proveo s agencijom IPSOS, pokazalo je veliki preokret na medijskoj sceni. Rezultati istraživanja otkrili su koliko je snažan utjecaj interneta na potrošače i zbog toga se Digital Takeover konferencijom želi osvijestiti važnost ulaganja u digitalno oglašavanje.
Više od 1000 sudionika i stručnjaka kroz 10 evenata podijelilo je svoje znanje te su prezentirali najnovije trendove u svijetu digitalnog marketigna. Na tim susretima analizirali su presjek trendova mobilnog oglašavanja, predstavljanje uspješnog poslovnog modela naplate sadržaja na internetu, inovacije unutar klasičnih formata online oglašavanja, video formati te budućnost komunikacije.
Sa željom da postane središnje mjesto okupljanja digitalne zajednice, Digital Takeover je sa svakim predavanjem okupljao sve veći broj vodećih ljudi iz hrvatskih tvrtki, medijskih agencija i stručnjaka za digitalnu transformaciju. Među njima su Martina Zeljko iz Gemiusa, Marija Kolak iz Googlea Hrvatska te Johan Ronnestam, koji je svojedobno proglašen najvećim švedskim autoritetom u digitalnom marketingu. Upravo je Ronnestam na posebnom dvodnevnom VIP Digital Takeoveru direktorima marketinga i članovima uprava vodećih kompanija u Hrvatskoj prezentirao glavne digitalne trendove i primjere iz svoje dugogodišnje prakse.
Od svih Digital Takeovera posebno treba istaknuti prošlogodišnji, održan u hotelu Hilton, koji je na jednom mjestu okupio gotovo 200 vodećih ljudi hrvatskih tvrtki, direktora marketinga, čelnika medijskih agencija te stručnjaka za digitalnu komunikaciju gdje su im eksperti 24sata predstavili goruće teme iz svijeta komunikacija te po prvi put su predstavljene velike digitalne inovacije 24sata koje su donijele revoluciju na hrvatsko medijsko tržište.
Aktualne teme svih dosadašnjih Digitalnih Takeovera i njegov uspjeh, motiv su i za najveću regionalnu digitalnu konferenciju koja će biti 14. ožujka 2017. u Cinestaru u zagrebačkom Branimir Centru. Vodeći globalni i regionalni digitalni stručnjaci na konferenciji će razgovarati o gorućim problemima digitalnog svijeta i fokusirati se na važnost ulaganja u digitalno oglašavanje.
*Analiza stanja na tržištu pokazuje da na 47% potrošača utječe Internet pri donošenju konačne odluke o kupnji, dok se više od polovice potrošača prije odluke o kupnji putem Interneta detaljno informira o proizvodima i uslugama, a poruke poslane putem Interneta potaknut će više od polovice potrošača na formiranje općeg dojma o brendu. (izvor 24sata/IPSOS 2016.)
Novosti o konferenciji pratite na Facebooku, Twitteru i LinkedIN-u.