više mi je pun ..... brodogradilišta! od 1990 smo ubili milijarde u brodogradilišta! najgore je kad privatnik kupi dio brodogradilišta i suvlasnik je s državom! tada imamo ovakvu formulu: Sklopi se posel da se napravi brod! za dvije godine potroše svu lovu i nema za plače, onda štrajk i kao ono "ne damo škver", "mi očemo samo raditi" itd (ovdje bih napomenuo da ne krivim šljakere) ! onda država upumpa lovu i oni opet rade! konačno kad se završi brod, privatni vlasnik dijela brodogradilišta, proda brod i pokupi lovu! pitajte Linića on sve zna o tome!
Frog_Pepe
28.3.2018.
Odustani
Neš me zanima jel taj uljanik ima dionice na burzi ? Ako ima zašto Končar ne kupi 51% a ne tu nekakve ponude za koje niti neznamo cifre ,pa nije uljanik na lici
taciji za ponudu...
Prikaži još ↓
smilodon
28.3.2018.
Odustani
.............zadnje potpore od gotovo 2,8 milijardi kuna isplaćene su brodogradilištima koja su bila u državnom vlasništvu. Uz probleme koje ima Uljanik grupa i
zahtjeve za državnim jamstvima iz Brodosplita jasno je da hrvatska velika brodogradnja neće moći živjeti bez državnog novca ako ne učini dubinske promjene. Strateška industrija, kako joj se tepalo donedavno, nije konkurentna već desetke godina. Država je izdašnim transferima održavala privid da se može nastaviti dalje, a sada kada se povlači iz tog sektora, upitno je tko će na tržištu preživjeti. Podatak o 30,6 milijardi kuna potpora i novca danog za sanacije od 1992. do 2017. govori dovoljno o tome koliko je brodogradnja generirala minusa u poslovanju na temelju biznis-modela koji je zadržavala od osamostaljenja Hrvatske.........
Prikaži još ↓
smilodon
28.3.2018.
Odustani
Novcem koji smo uložili u brodogradnju, dakle, Hrvatska je od 1992. do danas mogla otvoriti najmanje 40 tisuća radnih mjesta, pa i do 100 tisuća održivih radnih
mjesta. Postavlja se opravdano pitanje je li politika smirivanja socijalnog mira u škverovima bila potpuno pogrešna ili je valjalo držati na životu industriju koja je uvećavala statistiku o izvozu hrvatske industrije. Kako je riječ o političkoj, a ne ekonomskoj odluci ne treba se služiti ekonomskom već političkom logikom, ali u jednom trenutku se mora podvući crta.
Prikaži još ↓
gogo67
31.3.2018.
Odustani
Gašenjem brodogradnje ostalo bi se bez 12-15% godišnjeg izvoza, 12 milijardi kuna godišnje potrošnje u zemlji, 1,285 milijardi poreza te 38 000 radnih mjesta
gogo67
31.3.2018.
Odustani
ukinimo sve potpore, subvencije.. iz proračuna.. pa da vidimo.. nestalo bi stočara, poljoprivrednika,, metalaca,, popova(oni bi se snašli nekako) udruga.. spor
ta...i onako nemamo tekstilnu ni kemijsku industriju,, od drvne ostalo par imena.. treba li nama bilo kakva indutrija... zar su političari u jugi bili blesavi kad su imali toliku industriju ili smo mi sad pametniji pa zatvaramo sve što se zatvoriti da.. onda se čudimo što nestajemo,, što se mladi iseljavaju...
Prikaži još ↓
smilodon
01.4.2018.
Odustani
subvencije i potpore su kod nas, kao da narkomanu daješ lovu za gablec, a on ju uvijek potroši na , zna se -drogu! Kod nas se prijaviš da imaš 20 hektara obrad
ive zemlje, kažeš da sadiš krupir i dobiješ potporu, ne proizvedeš niti kilu, a na njoj raste, ambrozija! znači umjesto da te kazne, oni te nagrađuju! u europskim državama dopelaš 3 vagona krupira i dobiješ subvenciju i ne interesira ih jel imaš 1 ili 20 hektara zemlje! nemam ništa protiv subvencija i potpora, ali je to kod nas nakaradno! kaj se tiće yuge, ja sam tam bil komercijalist i dobro znam kakva je bila "proizvodnja" i zakaj su se otvarale tvornice! tu mi nemoj ništa govoriti! prvomajska je prodala tisuće strojeva rusiji, jer su u tim strojevima bili švedski ležajevi koje rusi nisu mogli dobiti, a trebali im za vojnu industriju, zbog embarga na visoku tehnologiju, rusi uzeli ležajeve, stavili svoje, a strojeve poslali po varšavskom paktu! a mi smo se kurčili koliko smo strojeva prodali! daj više mi je dosta neznalica koji gledaju kaj je bilo u yugi! radili su tvornice i isplačivali radnike samo da ostanu na nekom području, makar radnici nisu niti dolazili na posel, jer nisu imali kaj delati (Obrovac) tam su zaposlili lokalno stanovništvo čitaj uglavnom srpski živalj! dok se u hrvatskim krajevioma niti struja nije delala, da se čim više Hrvata iseli! daj ne trkeljajte više o yugi, treba poznati situaciju pa onda govoriti!
Prikaži još ↓
gogo67
01.4.2018.
Odustani
smildon..pa ti stvarno trabunjaš gluposti.. i dan danas u mojoj firmi ima dva stroja proizvedena u prvomajskoj 70-tih godina.. nikad se nisu kvarila.. rade
stalno.....po tebi ispada da se u Yugi ništa radilo nije.. nitko nije dolazio na "posel".. samo se 45 godina ležalo ,žderalo i lokalo... daj ne laži ovaj napaćeni narod..... kad ne znate ništa onda spominjete Obrovac..a ne spominješ željezaru Sisak... rafineriju,, Torpedo, Rikard Benčić. Kraljevica.. Dip Nehaj, Jurjevo plastika...Industrogradnja..splitski Konstruktor.... ajme kad bi počeo nabrajati.. malo bi bilo 100 postova.. uglavnom ..“Politika nikad neće napraviti auto ili traktor, to rade ljudi, politika ne može napraviti niti kariolu, to rade ljudi od struke, a oni izumiru”
Prikaži još ↓
smilodon
01.4.2018.
Odustani
ti mora da si političar ! odgovaraš na pitanja koja ti nisu postavljena, stavljaš svoje ideje u tuđa usta! ili imaš problem s mozgom! kaj si se popiknul na str
ojeve iz prvomajske! probaj malo uključiti mozak, ja govorim u globalu! u yugi se radilo,ali kak i zakaj i zakaj se moglo raditi! đaba tebi objašnjavati, ne ide u glavu pa ne ide! ne velim da je ovo sada dobro i ne štitim to samo ti pokušavam nešto objasniti! primjerice gledal sam jednu staru zagrebačku obitelj intelektualaca! bili su bogati još od prije yuge! sin narkoman, na kraju su završili svi u ubožnicama jer je sinek sve zašmrkal, i prodal, a oni pomagali i pomagali! sjeti se krenuli smo od brodogradnje! do sada smo ubili puste milijarde u brodogradnju!!! zakaj? ak dobiš gangrenu na nožnim prstima i noga ti trune reži nogu do riti, jer inače s rezuckanjem malo po malo krepal buš od gangrene! sretan ti uskrs želim !
Prikaži još ↓
gogo67
01.4.2018.
Odustani
smilidon...bez potpora, ili subvencija... mi se ne možemo nositi ni u jednoj industrijskoj grani sa zapadom, sa Kinom, J.Korejom,Japanom.. sa Azijskim tigro
vima... jer te zemlje na drugi način od nas podupire svoju industriju...kod nas je sve sje..bano.. sa porezima, nametima, neplaćanjima ..sa zastarjelom tehnologijom.. politikom .... svi.. apsolutno svi ekonomski analitičari se slažu da se svaka kuna uložena u brodogradnju vraća sa kunom i pol u proračun...što kroz porez, domaći materijal i slično... po tvome.. ajmo ukinuti subvencije poljoprivredi.. jer.. i uz subvencije..naši poljoprivredni proizvodi su skuplji od uvozni.. nevjerovatno da je krumpir iz Egipta jeftiniji od domaćeg.. meso iz Argentine od domaćeg mesa...dali se novac od ulaganja u poljoprivredu i stočarstvo vraća u bdp-e ili ne... imaš podatak od 2014 godine koji obuhvaća period od 2000 g do 2014 godine... ukupni iznos subvencija je iznosio 83 milijarde kuna... ne bi vjerovao da je najveći dio ulupan u Hrvatske željeznice... Jadroliniju, Croatia Airlinesu.. oko 40% je išlo njima...preko 30 milijardi kuna.. i???? ukinuti željeznice po tvome.. sljedeća tri mjesta sa ukupno 9 milijardi kuna su poljoprivreda, prerađivačka industrija i građevinarstvo. Sva tri sektora su prema podacima Financijske agencije tijekom zadnjih 15 godina primila otprilike po 9 milijardi kuna subvencija, odnosno svaki po 11 posto od ukupno isplaćenih subvencija poslovnom sektoru. od toga 3, 3 su išli
Prikaži još ↓
gogo67
01.4.2018.
Odustani
brodogradnji... ostalo u jednakim djelovima građevinarstvu i poljoprivredi..Kada se subvencije analiziraju na ovaj način, lako je uočljivo da je više od polovin
e ukupnog iznosa od 82 milijarde kuna subvencija nije utrošeno u subvencioniranje proizvodnje nego u subvencioniranje kompanija koje se na ovaj ili na onaj način bave prijevozom, i koje su u svakom pojedinom slučaju monopoli u vlasništvu središnje države ili jedinica lokalne samouprave. Željeznički prijevoz je pritom primio apsolutno najveći iznos subvencija, nakon njega slijede operateri autocesta, zatim zagrebački gradski prijevoz, vodeni prijevoz i na kraju zračni prijevoz. Očito je, dakle, da nešto ne štima s prijevoznim sektorom u zemlji. Država očito nije u stanju na odgovarajući način formulirati strateške ciljeve u prometu, pa kao rezultat imamo zastarjele željeznice na kojima se prečesto događaju nesreće ili ultra moderne autoceste kojima se tijekom zimskih mjeseci nitko ne vozi. Očito je i da država jednostavno nije u stanju ni restrukturirati poduzeća koja upravljaju prometnom infrastrukturom i nude usluge prijevoza na način da ona prestanu proizvoditi gubitke ili pak budu sposobna poslovati pozitivno bez pomoći subvencija. Cijenu za ovakvo stanje plaćaju porezni obveznici koji za svoj novac ne dobiju ni izbliza onoliko koliko su dali.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .