Veći dio Vukovara nakon pada grada uopće nije ni bio prohodan. Grad su sravnili sa zemljom. Vodotoranj su pogodili više od 600 puta, ali se nije srušio
Ceste su bile neprepoznatljive, nakon pada Vukovara izgledale su kao veliko odlagalište cigli
Zbog silnog granatiranja, ceste u Vukovaru doslovno su bile zatrpane ciglom i betonom. Automobili su gorjeli, a tako su i ostavljeni sa strane.
POGLEDAJ VIDEO:
Pokretanje videa...
Veći dio Vukovara nakon pada grada uopće nije ni bio prohodan. Grad su sravnili sa zemljom. U bombardiranju je stradala i zgrada željezničkog kolodvora u Vukovaru koja je jedna od posljednjih građevina koja nije obnovljena. Zgradu su izgradili 1891. i zaštićeno je kulturno dobro. Godine 1997. godine je na taj kolodvor Vlakom mira stigao i Franjo Tuđman. Tamo je održao govor i tako označio povratak Hrvatske u Grad Heroj.
Vodotoranj je vjerojatno najprepoznatljiviji simbol Vukovara. Tijekom okupacije bio je simbol ustrajnosti branitelja i opstanka Vukovaraca. Vodotoranj su pogodili više od 600 puta, ali se nije srušio. Na njemu je uvijek bila hrvatska zastava. Kad bi je neprijatelj i srušio, hrabri heroji postavili bi novu.
Brojni Vukovarci bi vidjeli Vodotoranj i zastavu i znali bi da se obrana grada još uvijek drži. Danas je Vodotoranj obnovljen i pretvoren u spomen obilježje.