C4 Cactus se ne može precizno smjestiti u ni jednu klasu, a svojeglav je i po pitanju dizajna
C4 Cactus na testu: Za tako malen auto, vrlo je prostran
Novi C4 Cactus se više ne trudi biti neka vrsta SUV-a, nego ga Citroen prezentira kao neku vrstu kompakta, nasljednika modela C4. Ipak, dimenzijama je Cactus manji od tipičnih kompaktnih automobila, ali originalnim izgledom osjetno se odvaja od konkurencije.
Za automobil dugačak 417 centimetara Cactus je vrlo prostran, no njegova najbolja strana je udobnost. Ovjes je komforan, a ako doplatite za Advanced Comfort sjedala, kakva su bila u testiranom autu, vožnja će uvijek biti iznimno ugodna. Pa i na najduže relacije.
Dizelski motor je vrlo uglađen i dovoljno jak za lagani Cactus. Performanse su dobre, no ovjes definitivno nije ugođen za sportsku vožnju. Jedino što nam je zasmetalo je da veliki panoramski krov nema nikakvo sjenilo za sunce. Zaista neobično rješenje. Cijena je u usporedbi s tipičnim kompaktima itekako povoljna.
Prtljažnik
U pravilno oblikovani prtljažnik stane 358 litara što je dovoljno kompaktni auto
Airbumps
Za razliku od prethodnika, novi Cactus ima manje i diskretnije plastične dodatke na bokovima
Novi dizajn
Izvana se novi model potpuno razlikuje od starog, no u unutrašnjosti se gotovo ništa nije promijenilo
masa: 1080 kg
dimenzije: 417x171x148 cm
obujam: 1560 ccm
snaga: 73 kW/99 KS
0-100 km/h: 10,7 s
najveća brzina: 185 km/h
potrošnja: 3,6 l/100 km
cijena: 151.800 kn (testni model) 110.900 kn (osnovni model)
Testirani Citroen C4 Cactus Shine BlueHDI 100 u opremi ima stakleni krov, 17” naplatke, kameru za vožnju unatrag...