Priča se samo o spašenim mornarima, a glavni uzrok i njegov popravak NIŠTA. Gospodo novinari šta je s brodom, kakvo je sad stanje????. Oče li ga uspjeti dotegliti do Trogira i u kakvom stanju????? Oče li doći do onečišćenja mora tokom tegljenja ili nekog drugog ekscesa.????? O tome ne pišete, osim ako se, ne daj bože, nešto desi... A onda čete se raspisati o nečijoj krivici.
M1
Mille_1
17.6.2018.
Odustani
Čitati sa razumijevanjem. Stanje broda je opisano - prodor vode u strojarnicu. Dali će ga dotegliti do Trogira - hoće, jer naplavljivanje strojarnice ne dovodi
automatski potonuća broda. Hoće li doći do onečišćenjamora ili nekog drugog ekscesa!? To je vrlo “inteligentno” pitanje primjereno za babu Vangu.
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
17.6.2018.
Odustani
Mille_1: Pametan nema šta. Vidim da ti je pomorstvo u krvi. Da iti malo znaš o brodovima zna bi da ovi brodovi nemaju dvodno niti nepropusne pregrade između
strojarnice i ostatka broda, a samim tim prodor mora može uzrokovati i potonuće istog. A tokom potonuća i do pucanja broda na par djelova.
Prikaži još ↓
M1
Mille_1
17.6.2018.
Odustani
Potpec o brodovima očito nemaš poima i nemoj se dalje blamirati. Na brodovima je strojarnica uvijek odvojena nepropusnim pregradama od ostatka brodskog prodtor
a.
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
17.6.2018.
Odustani
Da si pročita prvi tekst o nesreći vidija bi da nije. A isto tako po slikama broda možeš viditi da prodora mora nije bilo samo po krmi di je i strojarnica. Nak
on pregleda broda od ronioca utvrđeno je da nije došlo do prodora mora u strojarnicu ""Ronioci su izvršili pregled trupa te ustanovili da postoji otvor kroz koji je prodirala voda između skladišta i strojarnice." I za tvoju informaciju POMORAC sam, i vrlo dobro znam konstrukciju brodova.
Prikaži još ↓
M1
Mille_1
17.6.2018.
Odustani
Potpec - pomorac koji napiše da ovi brodovi nemaju “nepropusne pregrade između strojarnice i ostatka broda”!? Molim nemoj sramotiti svoje kolege svojim “poznava
njem” konstrukcije brodava. Prodor vode iz prostora stroja u skladište dva je druga tema.
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
18.6.2018.
Odustani
Mille_1: Govoriš da imaju nepropusnu pregradu između stroja i skladišta i onda slučajno spomeneš prodor mora "vode iz prostora stroja u skladište dva". BRAVO.
.. Šta je pukla pregrada???? Zaboravljaš da je to brod građen prije 30.godina.
Prikaži još ↓
M1
Mille_1
18.6.2018.
Odustani
Potpec ne sramoti se. Brod je građen 1993 a ne prije 200 godina. I tada su zahtjevi konvencija i klasa bili jasni što se tiče nepropusnih pregrada između stroja
rnice i teretnog prostora. Na brodovima dolazi do oštećenja konstrukcijskih elemenata iz više razloga. Koji je razlog doveo do prodora na Haksi tek će se saznati.
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
18.6.2018.
Odustani
Svađamo se oko stvari koje su normalne na brodovima. Međutim velika većina brodova do 2000.godine se radila po jednim propisima i pravilima. Do tada nisu vridi
la ista pravila za brodove koji plove u međunarodnom i plovidbom unutarnjm morima države. Naime izgleda da je takav slučaj i kod ovog broda. Prodor se desio između skladišta i strojarnice, a potopljena je????. Danas javljaju da je ponovni prodor u strojarnicu, i da je zaustavljeno tegljenje kod Čiova. Očito kod ovog broda ima puno problema, koji na papirima i nisu problemi. Sječam se priće prijatelja sa broda Krka od Obalne plovidbe, prije nego ga je bura otpuvala na Čiovo. Sve papire je ima, a nikad se nije pregledana oplata broda kao ni nepropusne pregrade, koje najviše propadaju na spoju kobilice. Priča da su ga 2.god. prije prodaje izvadili u dok isto zbog prodora vode i da su na podvodnom dijelu stavili 4-5 fleka, a kaže da su inače tribali minjati pola oplate zbog debljine. Ali nisu. Svjedođbu za plovidbu su dobili, ali ni sam nije zna kaka'o. Inače on je strojar.
Prikaži još ↓
mi
miner1310
18.6.2018.
Odustani
Strojarnica mora biti odvojena od Cargo prostora i to nepropusnom pregradom. Radim u brodogradilistu i u svojih 33 godina staza nikada nisam vidio nekakav brod
koji nema nepropusnu pregradu izmedju strojarnice i prostora za teret.
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
18.6.2018.
Odustani
miner1310: Po zakonima pravac, krma osovinski vod i strojarnica su obavezni biti odvojeni od ostatka broda, nepropusnim pregradama baš zbog udesa. Ali nakon tol
iko godina i uvjeta u kojima se ti djelovi nalaze, naročito u strojarnici di postoje kaljužne vode, dolazi do korozije na tim pregradama, a nažalost te pregrade se malo provjeravaju. To se nažalost vjerovatno desilo i kod ovog broda, jer prodor vode se desio na jednom dijelu broda, a prodor su ustanovili u strojarnici. Na kraju će se ustanoviti istina koja na žalost nikad neće doći na vidjelo dana. Nažalost kod brodara se mnogi propisi i zakoni preskaču, a to uvjek ode na štetu pomoraca i okoline di se desi neki incident. Brodar uvjek izvuće bolji kraj.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .