Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

PO
Priča se samo o spašenim mornarima, a glavni uzrok i njegov popravak NIŠTA. Gospodo novinari šta je s brodom, kakvo je sad stanje????. Oče li ga uspjeti dotegliti do Trogira i u kakvom stanju????? Oče li doći do onečišćenja mora tokom tegljenja ili nekog drugog ekscesa.????? O tome ne pišete, osim ako se, ne daj bože, nešto desi... A onda čete se raspisati o nečijoj krivici.
M1
Čitati sa razumijevanjem. Stanje broda je opisano - prodor vode u strojarnicu. Dali će ga dotegliti do Trogira - hoće, jer naplavljivanje strojarnice ne dovodi Prikaži još ↓
PO
Mille_1: Pametan nema šta. Vidim da ti je pomorstvo u krvi. Da iti malo znaš o brodovima zna bi da ovi brodovi nemaju dvodno niti nepropusne pregrade između Prikaži još ↓
M1
Potpec o brodovima očito nemaš poima i nemoj se dalje blamirati. Na brodovima je strojarnica uvijek odvojena nepropusnim pregradama od ostatka brodskog prodtor Prikaži još ↓
PO
Da si pročita prvi tekst o nesreći vidija bi da nije. A isto tako po slikama broda možeš viditi da prodora mora nije bilo samo po krmi di je i strojarnica. Nak Prikaži još ↓
M1
Potpec - pomorac koji napiše da ovi brodovi nemaju “nepropusne pregrade između strojarnice i ostatka broda”!? Molim nemoj sramotiti svoje kolege svojim “poznava Prikaži još ↓
PO
Mille_1: Govoriš da imaju nepropusnu pregradu između stroja i skladišta i onda slučajno spomeneš prodor mora "vode iz prostora stroja u skladište dva". BRAVO. Prikaži još ↓
M1
Potpec ne sramoti se. Brod je građen 1993 a ne prije 200 godina. I tada su zahtjevi konvencija i klasa bili jasni što se tiče nepropusnih pregrada između stroja Prikaži još ↓
PO
Svađamo se oko stvari koje su normalne na brodovima. Međutim velika većina brodova do 2000.godine se radila po jednim propisima i pravilima. Do tada nisu vridi Prikaži još ↓
mi
Strojarnica mora biti odvojena od Cargo prostora i to nepropusnom pregradom. Radim u brodogradilistu i u svojih 33 godina staza nikada nisam vidio nekakav brod Prikaži još ↓
PO
miner1310: Po zakonima pravac, krma osovinski vod i strojarnica su obavezni biti odvojeni od ostatka broda, nepropusnim pregradama baš zbog udesa. Ali nakon tol Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .