Cascada je prostrana, elegantna, luksuzno opremljena i vrlo privlačna. No teška je i teško ju je voziti, a samo dodatne opreme ima u vrijednosti jednog Chevrolet Sparka
Opel Cascada stvorena je za krstarenje i uživanje na suncu
Kupe/kabrioleti navodno su izašli iz mode, pa je umjesto Astre Twin-top Opel napravio Cascadu - veliki, luksuzni kabriolet s mekanim krovom na pola puta između Astre i Insignije. S dužinom od gotovo 4,7 metara Cascada nije mala, no zauzvrat osigurava prostranu kabinu. Ponajprije zahvaljujući oblom krovu, mjesta sprijeda ima dovoljno i za natprosječno visoke iako su sjedala postavljena dosta visoko. Uz to, i stražnja klupa je razmjerno upotrebljiva, a prtljažnik nudi 380 litara.
Osim prostorom i elegancijom kojom zrači, Casada dojam čistokrvnog kabrioleta upotpunjuje i opipljivom dozom luksuza i komfora kojom očarava. No već prvi kilometri otkrivaju i poneki nedostatak i jasno daju do znanja da ovdje nije riječ o sportašu nego elegantnom kabrioletu za lagodno krstarenje. Debeli upravljač prilično je neprecizan, mjenjač iritantno grub i naporan, a dizelaš s izraženom “turborupom” konstantno vibracije prenosi na putničku kabinu.
Uz masu, koja s vozačem prelazi 1800 kg, ni njegovih 165 KS se ne doima tako snažno. S dignutim krovom je i nepregledna pa tzv. zahtjevna vožnja u Cascadi postaje itekako zahtjevna. Puno joj više odgovara mirniji ritam, a to nagrađuje povoljnom potrošnjom - u gradu i na autocesti trošili smo oko 7 l/100 km, a na otvorenoj cesti 5,5 litara.
Skida krov za samo 17 sekundi
Mekani krov na Cascadi spušta se električnim putem potpuno automatski. Nisu potrebne nikakve predradnje poput otključavanja krova, treba samo pritisnuti gumb na središnjoj konzoli iza mjenjača. Snažan mehanizam vrlo brzo - za samo 17 sekundi - i vrlo tiho posprema krov u prtljažni prostor što mu smanjuje obujam za 100 litara, na 280 litara. Pohvalno je i to što za spuštanje i dizanje krova ne treba stajati već se vozilo može kretati do brzine od 50 km/h. Krov je vrlo kvalitetno izveden, nema propusta između spojeva pa je izolacija od buke odlična čemu pridonosi i dodatna podstava krova (doplata od 2600 kuna).
Sjajna grijana i hlađena sjedala
Električno pokretana sjedala u Cascadi presvučena bež kožom, osim što su ergonomski oblikovana te izdašna u svim smjerovima, u testnom su primjerku bila su dodatno grijana i ventilirana što stoji 6067 kuna.
Opel Cascada 2.0 CDTI MT6 Cosmo
masa: 1816 kg
dimenzije: 469x184x144cm
obujam: 1956 ccm
snaga: 121 kW/165 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,4 s
najveća brzina: 212 km/h
potrošnja: 6,2 l /100 km
cijena: 254.230 kn (testni model) 314.800 kn (bez doplata)
konkurencija: Peugeot 307 CC, Audi A5 Cabrio, Volkswagen Eos
plus: elegantan i privlačan dizajn, opremljenost, brzo spuštanje krova, luksuzan interijer, dobre kočnice, prostranost
minus: nepregledan, visok položaj sjedenja, velika masa, teške komande, ovjes osjetljiv na oštre neravnine, neuglađen i neprecizan mjenjač, grub i neujednačen rad motora