Izjave dvojice svjedoka, koji su danas svjedočili, bile su oprečne što se tiče svjetla na semaforu u trenutku nesreće, budući da je drugi svjedok, inače koordinator KD čistoća, tvrdio da je na semaforu bilo zeleno
Audijem 'pokosio' dva pješaka, preminuli su: Svjedoci oprečno tvrdili o svjetlu na semaforu
Zbog protoka toliko vremena ne sjećam se dobro svega, ali, da budem iskren, ni ne volim se prisjećati, rekao je radnik na održavanju čistoće, koji je već treći put pozvan da svjedoči na riječkom Županijskom sudu u ponovljenom suđenju Aleksandru Cupaću (41), optuženom za tešku prometnu nesreću 2014., u kojoj su poginuli pješaci Dario Krbavac (50) i Marko Bunoza (48) dok su na obilježenom pješačkom prijelazu prelazili glavnu prometnicu u centru grada, a Cupač ih pokosio vozeći se nedopuštenom brzinom u svom Audiju A6.
Svjedok je nastavio kako je kobne noći, s kolegom, vozačem komunalnog kamiona, obavljao svoj posao kod kontejnera robne kuće RI, na glavnoj cesti u centru grada, kada je vidio sporni Audi, koji je velikom brzinom projurio cestom, iza kojeg je potom prošlo policijsko vozilo, koje se kretalo ne više od 40 km/h. Zbog pozicije na kojoj je stajao nije vidio kada je auto udarilo u dvojicu pješaka, samo je čuo vrisak ženske osobe, no trenutak nesreće vidio je njegov kolega, koji se tada nalazio iza kamiona.
- Rekao mi je kako je vidio da dvije osobe lete u zrak i kako je s njima bila i jedna žena, koja je srećom izbjegla udarac automobila. Također mi je rekao da je tada na semaforu za vozača bilo crveno svjetlo. Zašto je poslije izjavio da je bilo zeleno, ne znam - kazao je komunalni radnik.
Naime, izjave dvojice svjedoka, koji su danas svjedočili, bile su oprečne što se tiče svjetla na semaforu u trenutku nesreće, budući da je drugi svjedok, inače koordinator KD čistoća, tvrdio kako je siguran da je u datom trenutku za vozača na semaforu svjetlilo zeleno svjetlo.
- Kretao sam se radnim strojem lijevom stranom kolnika kada sam u retrovizoru uočio Audi. Stao sam sa strane kako bi nas mogao proći, jer je tridesetak ispred mene bio komunalni kamion s desne strane i vozač je morao voziti kroz tzv. "škare", s lijevog na desni trak, kako bi nas zaobišao. Kada je prošao pored mene nije vozio velikom brzinom. Na pješačkom prijelazu, prije samog naleta vozača, tada se, ubrzanim tempom, kretalo pet osoba u koloni - kazao je današnji drugi svjedok, koji optuženika poznaje iz viđenja. Nakon nesreće, dodaje, stao je na obližnjoj autobusnoj stanici do dolaska policije, koja ga nije evidentirala niti išta pitala te se potom udaljio s mjesta nesreće dalje obavljati svoj posao.
- Na mjestu nesreće tada je bilo više osoba. Prvo policijsko vozilo, koje se kretalo iza vozača, na kratko se zaustavilo te nastavilo kretati dalje, no ubrzo je stiglo drugo. Nisam vidio da je itko od policajaca ikog od prisutnih išta ispitivao. Ja sam svoja saznanja idući dan obznanio u izvješću svojim nadređenima u firmi, a zašto me nitko nije zvao za svjedoka ja ne znam - zaključio je svjedok, tvrdeći da nije kasnije s kolegama razgovarao o tom nemilom događaju.
Podsjetimo, Cupaču se već sudilo 2016. godine, na riječkom Općinskom sudu i 2018. suđenje je privedeno gotovo do samog kraja kada je došlo do izmjena u Kaznenom zakonu kojima se za ovakva djela povisuje najviša kazna.
Iz tog razloga za ovakve predmete više nije bio nadležan Općinski već Županijski sud te je sudski postupak morao krenuti iznova pred drugim sucem.
Cupaća se optužnicom tereti da je 12. srpnja 2014. godine u Adamićevoj ulici, upravljajući Audijem A6, u pijanom stanju i pod utjecajem opijata, vozeći neprimjerenom brzinom (95 km/h), gotovo dvostruko većom od dozvoljene, izazvao tešku prometnu nesreću u kojoj su smrtno stradala dvojica pješaka.
Od siline udarca pješaci su odbačeni nekoliko metara od pješačkog prijelaza dok je vozač napustio mjesto nesreće, a njegov Audi ubrzo pronađen oštećen i parkiran u blizini zgrade Luke. Par sati kasnije sam se prijavio policiji. U istražnom zatvoru proveo je gotovo godinu dana, nakon čega je pušten da se brani sa slobode.