Majke ti mile sta je ovaj vjestak svasta nadrobio.. Nikakv te esp ne moze spasiti ako u zavoj koji savladavas sa 60-80kmh doletis sa 140 ili vise... Poderi diplomu!
Ca
CasaNostra
07.5.2020.
Odustani
Drzi se ti nogometa, neznas ti sta je audi
IamAnnabelle
07.5.2020.
Odustani
@CasaNostra..imam ja Audija pa nema tog auta koji ce svladati i zavoj i brzinu i noc i neiskustvo i sve skupa.
Dk
Deaktivirani korisnik
07.5.2020.
Odustani
Nastavite dico bas je interesantno , vase nadmudrivanje mi se dopada.
龍出
龍出生
07.5.2020.
Odustani
Moze, uz dobrog vozaca, suhu podlogu i suhe gume ali ne moze ako je vozac pijan. Vjestak je dobro rekao sto je rekao ali cisto sumljam da je ovaj vozio 110-120
MA
_MAX_
07.5.2020.
Odustani
Diploma je kupljena posteno zaradjenim novcem.
Ez
Ein_zwei__Polizei
08.5.2020.
Odustani
Quattro pogon bi savladao taj zavoj
Pravilobr2
08.5.2020.
Odustani
Ovaj strucnjak iz Zadra nema pojma o svome poslu , brzina od 110 -120 nije velika a ovaj tip vozio je Audija minimum 175km\h. Znam jer i ja sam prije vozio brzo
.
Prikaži još ↓
BlueRacer
08.5.2020.
Odustani
@i am annabel , de majke ti napisi nam kojeg ti Audija imaš , koja godina i model ko i ovaj nogometaš , takve stvari možete pisat ovdje palamudit nekome tko nij
e imao doticaj s takvim autom! Evo iz prve ruke informacije prvo i osnovno s tim autom uđem u takav zavoj bez da držim ruke na volanu jer taj auto ima sustav autopilota sto znaci da sam prati liniju a da ijedan od vas dvojice zaista ima takav tip auta znao bi o čemu pričam! A drugo šta se desava zašto je po mom logično objašnjene da je došlo do trzaja s vozilom, jer nažalost treba imat iskustva da se dobije osjećaj i da se vidi kako auto diše pa onda tek se može divljat!
Autopilot se pali sam nakon razvijanja brzine veće od 60 km (kao sto nalaze priručnik bezobzira trebaju ruke bit na volanu, )no međutim kad se auto približio desnoj crti vjerojatno je volan sam trznuo da ne udari u rub na lijevo Jer je očitao liniju sto je pri toj brzini uplašilo vozača i onda je naglo s volanom trznuo na desno da ga “poravna” e to zna bit malo zajebano i tu Audi lako može izgubit kontrolu Naročito na toj brzini ako čovjek nema osjećaj za tu situaciju ! By the Way auto je extra i komotno možeš tipkat u vožnji bez sa brineš da će prec liniju ili se Vratit nadrogiran ili pijan kući sto svako ne radim, ako se voziš normalno!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
08.5.2020.
Odustani
Mi u mom Audiju nabijemo ciglu na gas i igramo karte dok nas on sigurno vozika. Jedino moramo paziti da na ruti nema semafora, to ne prepoznaje jer spada u doda
tnu opremu.
Prikaži još ↓
IamAnnabelle
08.5.2020.
Odustani
@Blueracer..imam model iz '58e i na gas stavimo ciglu, kako je jedan drugi komentator rekao 😂😂 Sestica, 2018.
I ispravci netocnih navoda:Audi nije autonoman sto
znaci da krajnju rijec uvijek ima vozac. Ima on neke svoje autonomne postavke tipa kocenja, izbjegavanja prepreka pri manjim brzinama i tog senzora za neprelazenje u drugu traku (pod uvjetom da su bijele ili zute crte vidljive.. Ako ih nema, ne razaznaje gdje se treba drzati i ako skrenes bez provjere zaphcat ces se u nekoga..). S druge strane, taj povrat unutar trake imaju i sva novija vozila vise klase (imamo i na novoj Mazdi CX5) - upozori i lagano ispravlja volan, ali taj ispravak je gotovo zanemariv pri velikim brzinama. I naglim trzajima.. Sve sto u tom djelicu sek auto moze napraviti je autonomni pokusaj kocenja (a opet.. Teska masina, brzina, eventualno drugi faktori i kocis 20-50 metara..)
Tako da je auto i dalje samo smrtnonosno oruzje u rukama nesavijesnih vozaca (tih sto tipkajj i sjedaju pijani i drogirani jer ce se auto sam vratiti u traku..). Tako da i dalje mislim da ni jedan auto sve te faktore ne bi svladao sam jer bi to znacilo da vise nikad necemo vidjeti teske nesrece s Audijima i BMWima i Meckama... A vidimo ih i problem je taj sto najcesce nagrabuse oni neduzni jer su auto kvalitetni i u velikoj mjeri zastite majmuna s malim pisom koji sjedi iza volana j folira se :)
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .