U zagrebačkom klubu Pepermint proglašeni su pobjednici projektnog natječaja za dizajn „Vizionar“ kojega je udruga eSTUDENT organizirala u suradnji sa Zagrebačkom pivovarom i udrugom Kamensko. Devet finalista predstavilo je svoje kreativna rješenja za dizajn megaboarda za Ožujsko pivo i vizualni identitet za udrugu Kamensko. Žiri u sastavu vodećih stručnjaka iz prestižnih hrvatskih agencija za dizajn imao je težak zadatak odabrati tri najbolja rada mladih talentiranih kreativaca koji su nagrađeni novčanom nagradom te praksom i radionicom u renomiranim hrvatskim marketinškim i dizajnerskim agencijama.
„Kao lider na domaćem pivarskom tržištu vjerujemo da trebamo biti vodeći u poticanju mladih talenata u izražavanju vlastite kreativnosti i pružiti im šansu da razvijaju vlastiti potencijal na tržištu rada. Nadamo se da ćemo ovim projektom pridonijeti popularnosti kreativnih profesija među mladima i educiranju okoline o dobrom i kvalitetnom dizajnu.“, izjavio je Andrej Virant Sadiković, Junior Brand Manager u Zagrebačkoj pivovari.
Natječaj „Vizionar“ u kojem su studenti imali priliku pretvoriti svoju viziju u stvarnost trajao je od 15. prosinca 2013. do 15. siječnja 2014. godine, a u njemu je sudjelovalo preko 70 natjecatelja s različitih fakulteta u Hrvatskoj. Da postoji značajni interes za dizajn pokazuje činjenica da je zaprimljeno čak 49 radova od kojih je stručni žiri imao težak zadatak u gomili kreativnih rješenja izabrati one najbolje. U žiriju su se našli najbolji stručnjaci za marketinšku komunikaciju: Nikola Žinić, Igor Mladinović i Daniel Vuković, a uz to što na ovaj način podupiru projekt, agencije Bruketa&Žinić OM, Imago i Fahrenheit također će ponuditi i praksu za sve natjecatelje koji su ušli u finale.
Tako će finalisti natječaja za Ožujsko pivo Petra Bakija i David Skala, Nina Sepčić, Franka Bujas i Luka Miočić, Josip Listeš i Matej Raškaj te za Udrugu Kamensko Tina Bečica, Mladen Udovičić, Nina Sepčić, Janja Roškar te Marko Gverić i Iva Komesar imati priliku razvijati svoje vještine u prestižnim hrvatskim agencijama za dizajn.
Finalistima su u pripremi radova pomagali i ugledni stručnjaci poput Jesenke Pibernik s Grafičkog fakulteta, profesora Ivan Doroghyja sa Studija dizajna i profesorice Natalije Nikpalj Polondak s Akademije likovnih umjetnosti. Kako bi pred žirijem i publikom što bolje prezentirali svoja rješenja, za sve finaliste organizirana je i radionica na temu prezentacijskih vještina, pod vodstvom Davida Lušičića.
Udruga eSTUDENT, organizator natječaja, smatra kako je ovaj projekt izrazito koristan i za studente i za partnere. Studenti dobivaju priliku da rade na realnim zadacima iz prakse, predstave se potencijalnim poslodavcima, osvoje prakse, ECTS bodove i novčane nagrade. S druge strane, naručitelji rješenja, Ožujsko pivo, najprodavanije hrvatsko pivo i udruga Kamensko, koju su osnovale bivše radnice istoimene tvornice tekstila nakon njezina zatvaranja, dobivaju svježa i inovativna rješenja koja mogu koristiti u svojem daljnjem radu.