Igrači iz cijele Hrvatske okupili su se u Rijeci, zabavili se u opuštenoj atmosferi uz Renatu Sopek, i odnijeli kući brojne vrijedne nagrade. Glavne nagrade - automobil VW Golf VII i skuter Yamaha – dodijeljene su sretnim dobitnicama.
Sredinom svibnja, taman u pravi čas za sve ljubitelje nogometa i Europskog nogometnog prvenstva, FavBet je pokrenuo veliku nagradnu igru „Zajedno do pobjede“. Svi zainteresirani mogli su sudjelovati, klađenjem u FavBetovim poslovnicama i putem interneta. Ukupna vrijednost nagradnog fonda iznosila je 335.893,56 kn. Tijekom punih dva mjeseca trajanja igre, svaki tjedan iz kola u kolo najvještiji igrači osvajali su pametne telefone, tablete, prijenosna računala, LED televizore.
Kod preuzimanja potpisanih dresova i lopti za dobitnike finalnog izvlačenja, kapetan hrvatske nogometne reprezentacije Darijo Srna je izjavio: „Ako je hrvatski narod po nečemu poznat, onda je to nesalomljiva volja za pobjedom. Ja i svi Vatreni duboko smo zahvalni za snažnu podršku koju ste nam pružili na Euru, i stvarno nam je drago ovom gestom uzvratiti našim vjernim navijačima i FavBetu, našem glavnom partneru.“
Na finalnom izvlačenju na trgu 111 Hrvatske brigade u Rijeci, FavBet je za svoje igrače organizirao cijeli zabavni program - za vođenje izvlačenja angažirali su Renatu Sopek, svirao je event DJ, bilo je tu i cateringa. Događaj je zainteresirao i ljude koji su se našli u blizini, ali mislilo se i na njih - u zabavnim igrama FavBet je podijelio majice, kape, i razne druge poklone.
„Igra – ona je suština našeg posla. No, s ovom nagradnom igrom smo htjeli pozdraviti i zahvaliti se našim igračima za vjernost i podršku hrvatskoj nogometnoj reprezentaciji“ – objasnio je globalni izvršni direktor FavBeta Andrii Matiukha, rekavši kako planiraju organizirati slične nagradne igre i ubuduće.
FavBet u Hrvatskoj djeluje od ožujka ove godine. Dio su međunarodne korporacije, a na hrvatsko tržište su ušli preuzimanjem uspješne kladionice Favorit. Ono što ih izdvaja od ostalih kladionica je posebno bogata ponuda sportskih događaja za klađenje uživo, kao i vrlo detaljne razrade događaja (tzv. marketi) kakve ne nudi nitko drugi na tržištu. Uz konkurentne tečajeve (tzv. koeficijenti - množitelji iznosa uloženog na okladu) te preglednu i intuitivnu mobilnu aplikaciju za klađenje, ubrzano privlače nove igrače i polako ali sigurno osvajaju tržište.