Dom Antuna Gustava Matoša, koji je podružnica Dječjeg doma Zagreb, dobio je potpuno novo ruho ove jeseni. U humanitarnoj kampanji Reci DA! u potpunosti je obnovljen odjel u kojemu borave djevojčice, u njihovu je svakodnevicu unesena dodatna toplina i poruka da je uključenima u kampanju važno ugodnije i ljepše odrastanje djece u dječjim domovima. 20-tak djevojčica do sada je boravilo u prostoru koji nije obnavljan 30 godina, a iz donacije koju su omogućile tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska promijenjeni su dotrajali prozori, u potpunosti su obnovljeni zidovi i podovi, a djevojčice su dobile moderne i udobno namještene sobe. Uređenje je provodio tim dizajnerice interijera Mirjane Mikulec, čemu su se posebno veselile djevojčice jer su prilikom uređenja uvažene njihove želje i ideje.
Humanitarna kampanja Reci DA! u prvom je valu prikupila 166 tisuća kuna pri čemu su obnovljeni domovi u Zagrebu, Puli, Splitu i Osijeku. Drugi val kampanje traje do kraja studenog, a i vi se možete uključiti kupnjom proizvoda tvrtke Procter&Gamble u trgovinama Lidla diljem Hrvatske, te pomoći obnovi dječjih domova u Vinkovcima, Lipiku i Selcu. Kampanja Reci DA! se nastavlja do kraja iduće godine pri čemu će se obnoviti svih 12 domova kojima je osnivač Republika Hrvatska. Podršku kampanji Reci DA! pruža i Ministarstvo socijalne politike i mladih.
Izgled Dječjeg doma A. G. Matoš prije i poslije obnove pogledajte u videu: https://www.youtube.com/embed/BSpFK57Pqmw
O tvrtci Procter & Gamble
P&G donosi proizvode koje koristi gotovo 5 milijardi ljudi diljem svijeta. Njegova široka ponuda uključuje niz pouzdanih, kvalitetnih, vodećih tržišnih marki kao što su Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Lenor®, Jar®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® i Whisper®. P&G-ova predstavništva prisutna su u 70-ak zemalja diljem svijeta. Za najnovije vijesti i ostale informacije o P&G-u i njegovim markama posjetite www.pg.com