To je to što me zanima!

Zvjezdano izdanje Astre za one koji traže nešto više od auta

Iako stoji kao sasvim solidna Insignia, ova Astra pruža mnogo više nego što prosječni kupac očekuje od automobila, i u pogledu voznih svojstava i u pogledu napredne tehnologije. Oduševljavaju svjetla
Vidi originalni članak

Sam naziv Astra BiTurbo asocira na nešto brzo, brutalno, nešto u razini s OPC modelom, no svi koji to pomisle prevare se. 

Biturbo kod Opela Astre  označava “običnu” snažniju izvedbu dizelskog 1,6-litrenog motora sa 160 KS. Dakle, daleko od OPC-a, no i to je zaista mnogo za ovaj automobil, dovoljno za sportske vozne osobine. Činjenica da Astra 100 na sat hvata za oko osam i pol sekundi te postiže maksimalnih 220 km/h govori u prilog tome da je ovaj automobil prava poslastica za one koji vole nešto bržu vožnju.

Dodamo li tome vrhunske kočnice, ovjes koji je među najboljima u klasi i precizan upravljač dobivamo automobil kojeg je zaista užitak voziti zavojitim cestama. No i u pogledu komfora i ekonomičnosti Astra nije loša, naprotiv. Vrlo je ugodna na duljim putovanjima, ovjes nježno filtrira tipične “hrvatske rupe” na cestama, a po gradu se vozite uz potrošnju manju od 6,5 l/100 kilometara. I kad pretjerate s davanjem gasa, više od osam litara teško je potrošiti.

Dodatna prednost Astre je prostranost. Rijetko koji automobil u kompaktnoj klasi nudi toliko mjesta u širinu, dok je na stražnjoj klupi dovoljno prostora i za noge osoba visokih 190 centimetara. Dodamo li tome sasvim solidan prtljažnik od 370 litara, dobivamo vrlo upotrebljivi obiteljski auto. Po tehnološkim rješenjima Astra je i inače jedan od najnaprednijih kompakta na tržištu, a uzmete li izvedbu s top paketom opreme i dodate li na to još hrpu dodatne opreme dobivate pravu poslasticu.

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1364 kg
dimenzije: 437x187x149 cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 118 kW/160 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 8,6 s
najveća brzina: 220 km/h
potrošnja: 4,0 l/100 km
cijena: 204.430 kn (testni model)   177.286 kn (bez doplata)
Testirana Opel Astra 1.6 BiTurbo Innovation u opremi ima prednja led matrix svjetla, 18” alunaplatke, navigaciju, dvozonsku klimu...

Najviše su nas impresionirala svjetla koja su i dalje bez sumnje najbolja među svim kompaktima na svijetu. IntelliLux, kako Opel naziva svoja LED Matrix prednja svjetla, pravo je osvježenje prilikom noćne vožnje. Svjetla se potpuno automatski prilagođavaju okolini i ostalom prometu, a to znači da izvan naseljenog mjesta čitavo vrijeme možete voziti s dugim svjetlima. Dolazi vam vozilo u susret ili se približavate autu ispred sebe, ugasit će se samo onaj dio snopa koji bi zaslijepio drugog vozača, dok će oko njega sve i dalje biti osvijetljeno najjače moguće.

Ovakva rješenja rijetkost su i kod višestruko skupljih modela, a s obzirom na to što dobivate, nadoplata od oko 8000 kuna nije previsoka. Astra će vas u svakom trenutku diskretno upozoriti na premalu udaljenost u odnosu na vozilo ispred, automatski kočiti kad treba ili pomoći pri održavanju u vlastitom voznom traku. A tu je i brdo luksuznih dodataka, poput grijanog volana. Kad se sve to zbroji, cijena i nije previsoka. Probajte tako opremiti nekog njemačkog konkurenta. Može, no za mnogo više novca. 

Idi na 24sata

Komentari 65

  • zoookkaaa 23.08.2017.

    A kad je opel bio auto? Nikad.

  • volimpršut 19.08.2017.

    Kanta od auta.

  • Rimen 19.08.2017.

    Nema sela bez opela

Komentiraj...
Vidi sve komentare