Sam naziv Astra BiTurbo asocira na nešto brzo, brutalno, nešto u razini s OPC modelom, no svi koji to pomisle prevare se.
Biturbo kod Opela Astre označava “običnu” snažniju izvedbu dizelskog 1,6-litrenog motora sa 160 KS. Dakle, daleko od OPC-a, no i to je zaista mnogo za ovaj automobil, dovoljno za sportske vozne osobine. Činjenica da Astra 100 na sat hvata za oko osam i pol sekundi te postiže maksimalnih 220 km/h govori u prilog tome da je ovaj automobil prava poslastica za one koji vole nešto bržu vožnju.
Dodamo li tome vrhunske kočnice, ovjes koji je među najboljima u klasi i precizan upravljač dobivamo automobil kojeg je zaista užitak voziti zavojitim cestama. No i u pogledu komfora i ekonomičnosti Astra nije loša, naprotiv. Vrlo je ugodna na duljim putovanjima, ovjes nježno filtrira tipične “hrvatske rupe” na cestama, a po gradu se vozite uz potrošnju manju od 6,5 l/100 kilometara. I kad pretjerate s davanjem gasa, više od osam litara teško je potrošiti.
Dodatna prednost Astre je prostranost. Rijetko koji automobil u kompaktnoj klasi nudi toliko mjesta u širinu, dok je na stražnjoj klupi dovoljno prostora i za noge osoba visokih 190 centimetara. Dodamo li tome sasvim solidan prtljažnik od 370 litara, dobivamo vrlo upotrebljivi obiteljski auto. Po tehnološkim rješenjima Astra je i inače jedan od najnaprednijih kompakta na tržištu, a uzmete li izvedbu s top paketom opreme i dodate li na to još hrpu dodatne opreme dobivate pravu poslasticu.
masa: 1364 kg
dimenzije: 437x187x149 cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 118 kW/160 KS
ubrzanje (0-100km/h): 8,6 s
najveća brzina: 220 km/h
potrošnja: 4,0 l/100 km
cijena: 204.430 kn (testni model) 177.286 kn (bez doplata)
Testirana Opel Astra 1.6 BiTurbo Innovation u opremi ima prednja led matrix svjetla, 18” alunaplatke, navigaciju, dvozonsku klimu...
Najviše su nas impresionirala svjetla koja su i dalje bez sumnje najbolja među svim kompaktima na svijetu. IntelliLux, kako Opel naziva svoja LED Matrix prednja svjetla, pravo je osvježenje prilikom noćne vožnje. Svjetla se potpuno automatski prilagođavaju okolini i ostalom prometu, a to znači da izvan naseljenog mjesta čitavo vrijeme možete voziti s dugim svjetlima. Dolazi vam vozilo u susret ili se približavate autu ispred sebe, ugasit će se samo onaj dio snopa koji bi zaslijepio drugog vozača, dok će oko njega sve i dalje biti osvijetljeno najjače moguće.
Ovakva rješenja rijetkost su i kod višestruko skupljih modela, a s obzirom na to što dobivate, nadoplata od oko 8000 kuna nije previsoka. Astra će vas u svakom trenutku diskretno upozoriti na premalu udaljenost u odnosu na vozilo ispred, automatski kočiti kad treba ili pomoći pri održavanju u vlastitom voznom traku. A tu je i brdo luksuznih dodataka, poput grijanog volana. Kad se sve to zbroji, cijena i nije previsoka. Probajte tako opremiti nekog njemačkog konkurenta. Može, no za mnogo više novca.