Mark Zuckerberg se pohvalio u svom statusu na Facebooku da je najpopularnija društvena mreža dosegla 1,49 milijarde korisnika mjesečno. Također, približava se i brojci od milijardu aktivnih korisnika dnevno.
- Kada je uspostavljen prvi telefonski poziv 1876. godine, tada je u svijetu živjelo 1,49 milijardi ljudi. Sada je 1,49 milijardi ljudi dio naše zajednice. Sa svakom novom generacijom svijet se zbližava. Jednoga dana naša će zajednica spajati svakoga. Hvala vam što ste dio naše misije i naše zajednice - objavio je Mark Zuckerberg.
Facebook je također objavio i svoje kvartalne poslovne rezultate. Za drugi kvartal prihod je Facebooku skočio na 4,04 milijarde dolara što je mnogo više nego što su bila predviđanja Wall Streeta.
Pogotovo je zanimljiv podatak da čak 76 posto Facebookovih prihoda od reklama sada stiže preko mobilnih uređaja. Oglašavanje preko mobilnih uređaja uvijek se smatralo najvećim problemom i izazovom za društvene mreže.
No, izgleda da je Facebook uspješno prebrodio tu prepreku, za razliku od Twittera i LinkedIna.
Kada je 2012. godine Facebook izašao na burzu, gotovo da i nisu imali prihode preko mobitela. No, sada je situacija posve promijenjena. Mobiteli su oglašivačima iznimno zanimljivi jer u današnja vremena gotovo da se i ne odvajamo od mobitela. Svakog mjeseca 1,3 milijardu posjeta Facebooku obavi se preko mobitela ili tableta.
- Mobilne platforme su ključ rasta naših prihoda - izjavila je izvršna direktorica Facebooka Sheryl Sandberg.
Istovremeno, Facebook mnogo i troši, troškovi su narasli čak 82 posto jer je najveća društvena mreža u "investicijskoj fazi", što se može primijetiti i po čestim akvizicijama manjih obećavajućih kompanija i projekata.