Prošli je mjesec LG zadivio svijet ultratankim OLED televizorom koji se poput tapete lijepi na zid. Sada je, pak, LG-jev rival Samsung otišao u sličnom smjeru i dodao još i dozu glamura. Samsung je upravo predstavio svoj prvi zrcalni i prozirni veliki OLED panel za komercijalnu upotrebu.
Ovi proizvodi usmjereni su na personaliziranu kupnju u šoping centrima.
- Ideja je da šoping iskustvo korisniku učinimo vizualno još zanimljivijim i učinkovitijim. Ovakvi paneli mogu biti dodani u kabine za isprobavanje odjeće i nakita i to sve uz pomoć Real Sense tehnologije koja koristi pojačane 3D kamere, upravljanje glasom i pokretom - objavio je Samsung na svojoj prezentaciji.
Iako je zasad korištenje planirano samo u reklamnim svrhama, ova zrcalna virtualna realnost mogla bi se proširiti i na upotrebu u širokoj potrošnji. Samsung ima viziju da bi ti njihovi OLED paneli mogli zamijeniti tradicionalna ogledala u domovima, te da bi na njima mogli pratiti i servise s digitalnim informacijama. Recimo, ovakvo ogledalo moglo bi vam preporučivati koju šminku da koristite ili vam reći da je vrijeme da se obrijete.
S druge strane, prozirni OLED planiraju koristiti za interaktivne oglase koji bi također mogli koristiti prednosti RealSense mogućnosti.
Samsung u svojoj objavi navodi kako njihov zrcalni OLED ima oštriju i čišću sliku te bolji kontrast i odaziv od konkurentnih zrcalnih LCD panela na tržištu.