Prethodno velikom razotkrivanju Apple je tijekom reklamne kampanje za Apple Watch predstavio vizuale prototipova satova na kojima je urarskom tradicijom, uvijek zabilježeno isto vrijeme, u Appleovom slučaju to je 10:09.
Kako je svaki potez tvrtke promatran povećalom, tako su nastale dvije teorije zašto baš taj termin, a ne neki drugi.
Prema jednoj, to je Appleova interna pošalica kojom poručuje da su brži od konkurencije, odnosno kompletne industrije satova, koja tradicionalno kazaljke i brojke postavlja na oko 10:10 (Rolex 10:10:31, TAG Heuer 10:10:37, Timex 10:09:30) radi preglednosti glave sata i vidljivosti logotipa.
Prema drugoj, koju je skovao bloger Dave Mark, specijaliziran za praćenje Appleovih proizvoda, radi se o konačnoj demonstraciji dizajnerskog perfekcionizma koji obilježava brand. Naime, 10:10 prekrivanjem broja 2 postiže slabiju oku ugodnu simetriju nego što to čini 10:09.
Značenje je sigurno negdje s obzirom da je tvrtka potvrdila da je prikaz 09:41 vremena na reklamnim materijalima za iPhone posveta trenutku kada ga je Steve Jobs 2007. prvi put predstavio svijetu.
Dok Apple ima 10:09 na svom satu, na HTC-ovim je uređajima minuta manje. A iz te su kompanije još davno rekli kako ekrani s 12-satnim prikazom u tom trenu imaju najviše uključenih digitalnih segmenata, što osigurava provjeru radi li sve kako spada. Uz to, na analognim su satovima u tom trenutku kazaljke u savršenoj simetriji.